soccet Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har reinstallert Win Xp. Men jeg får en meny hvor jeg kan velge mellom 2 Opprativsystemer....? Kun den ene som virker. Hvis jeg ikke husker feil, tror jeg man kan fikse dette enkelt en plass under datamaskinbehandlig eller no.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Takker Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 kjør -> c:/boot.ini fjern alt og lim inn følgende: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect husk og lagre filen. det tror jeg løser ditt problem. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det Ble toppers. Tusen mange takk... Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har et lignende spørsmål til det som var det orginale her.. Går det ann å ha to operativsystemer sammen, som XP og Vista? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har et lignende spørsmål til det som var det orginale her.. Går det ann å ha to operativsystemer sammen, som XP og Vista? 8207185[/snapback] Ja, jeg har dette. I oppstart velger jeg enten xp eller vista, enkelt og greit. Vanskelig er det heller ikke. Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ok, en annen problemstilling; Hva hvis man har XP 32bit og Vista Ultimate 64bit? Men hvordan går man frem når man skal installere to OS`er? Jeg har Vista Ultimate installert nå.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror det skal gå bra. Du har vista nå, innstaller OS nr 2 på en annen partisjon. Vill da automatisk bli laget en boot meny i begynnelsen. Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror det skal gå bra. Du har vista nå, innstaller OS nr 2 på en annen partisjon. Vill da automatisk bli laget en boot meny i begynnelsen. 8208661[/snapback] Hehe, ble dobbelt svar dette.. Men nå vet jeg da hva jeg skal gjøre, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå