ilpostino Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har en egen filserver hvor jeg har to hardisker. Jeg ønsker at disse skal mappes inn i en egen mappe på maskinen min istedenfor at de synes som to nettverkspartisjoner. noen som vet hvordan det er mulig? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) eg trur ikkje det er mulig å få innholdet på harddiskane i samme mappe, men du kan lage ei mappe til kver harddisk i ei mappe delt mappe .partisjon1 ..partisjon1 innhold .partisjon2 ..partisjon2 innhold dette gjer du i diskbehandling. høgreklikk på endre bokstav e.l. der kan du legge til ntfs-mappe. edit: eg trur eg misforsto deg feil.. dette der kan vel du.. Endret 21. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 måten du besktiver kan jeg men problemet er at det er delte partisjoner på en annen maskin som skal inn blir det litt verre... Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 eg skjønte det når eg såg det var deg og ikkje en random noob har googla litt og det ser ut som det skal gå, men har ikkje helt funne ut korleis enda.... Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 et alternativ er jo å redusere til en nettverksstasjon ved å bruke metoden nevnt over på serveren. eller bruke linkd.exe i denne pakken http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 ifølge denne artikkelen virker det som linkd.exe er akkurat det jeg ser etter. skal prøves. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 eg fekk linkd til med lokale mapper, men ikkje med nettverksmapper. ifølge microsoft kb 205524 skal det heller ikkje gå an med nettverksmapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå