Programvare Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva er det ekleste du veit om?¨ For min del at folk ikke vasker henda etter de har vært på do prøv å holde det innenfor rimelighetens grenser... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Insekter som ikke klarer å holde seg unna meg Andres matrester og brødsmuler Folk som ikke forstår toalettbørstens hensikt og bruksmåte Snus og røyk, særlig røykere med mørkegule tenner og foldete, gulaktig hud Og på topp: Brukte tyggiser, samt de so tygger tyggegummi med munnen åpen. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ekleste må være folk som er røde over hele ryggen/ansiktet av kviser, no offence. Edit; dreit meg ut, trodde jeg var i helse forumet . Endret 22. mars 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 få ting slår vel nedsegen livmor og div utflod slike ting medfører... kjør "uterus prolaps" i google så ser dere at det er værre ting enn skittene fingre Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Helt uten tvil dette: Mark i anus.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 det må være daue ting, som daue fugler, mus i musefeller. Skal jeg sette ut en musefelle, og det havner en mus i den, så må jeg ha noe å løfte musefella med, også kaster jeg hele driten, og kjøper heller en ny musefelle. Døde dyr er ekle. Ellers så liker jeg ikke øgledyr, digre hårete edderkopper... blæh det er vel det du aldri får meg til å ta i. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) tørket syltetøy på bordet er det første jeg kommer på. kan skrive flere sider som det. men en gang jeg har tid skal jeg ta ut de beste. Endret 22. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 SNEGLER, redd for mye rart men det er det værste! De mordersneglene som er SINNSYKT svære som ligger på vegen når det regner. Klarte natuligvis og SKLI på en sånn snegle i sokkelesten på en fest for ett par år tilbake, fikk totalt angstanfall! Fikk en skikkelig mental knekk der ass *grøss* Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 SNEGLER, redd for mye rart men det er det værste!De mordersneglene som er SINNSYKT svære som ligger på vegen når det regner. Klarte natuligvis og SKLI på en sånn snegle i sokkelesten på en fest for ett par år tilbake, fikk totalt angstanfall! Fikk en skikkelig mental knekk der ass *grøss* 8214011[/snapback] jeg trokka på en snegle i frankrike en gang noe så gæli ekkel lyd... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noe av det jævligste jeg ser er når katta kommer inn med ei halvdød mus/rotte. Insekter og slikt er ikke så frastøtende, men de ekle gnagerne med den lange, nakne halen .. Nei, ugh. Ja, jeg er gutt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Threads som dette. 8213917[/snapback] Oooooh.. nå var du tøff! ------------ Det ekleste jeg veit er xxxxxx. Pics anyone? Endret 23. mars 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ...Å se gymlæreren på 50år hoppe tau. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Threads som dette. 8213917[/snapback] Amen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 eldre damer som tror de er unge og går med klær som viser magen æsj og fysj Tær og føtter kommer ganske høyt opp på lista men det værste er nokk støvet som ligger mellom knappene på gamle tastaturer. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 gammle damer som viser de "fine" henge puppene!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror jeg går for edderkopper. Klarer ikke de små krypene, uansett. Men de store er verst. Grøss :/ Er heller ikke noen stor fan av 1. klassinger med sin egen vekt^2 i snørr hengene fra nesa. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Txxxxxx ligger vel ganske langt oppå lista.. 8215569[/snapback] ...Ja. Fysj, den er fæl. 8215602[/snapback] vist du ikke liker ekle ting så ikke gå innpå denne siden jeg har linka til: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fjernet innhold - noe av det ekleste jeg vet om Endret 23. mars 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå