Gå til innhold

Kva skaø eg ønskja meg til jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke så mye mosjon av golf egentlig, trener armene litt. løp og lek med manualer istedenfor. og ang den servertingen han duden skulle ha.. holy, du må være bortskjemt om du får den tingen, og da har du sikkert masse gull som tyter ut av ræven din i tillegg. :razz:

 

sats på noe enklere, som sagt: mange småpakker er bedre en en svær diger en. anbefaler logitech mx-700, logitech keyboard, altec lansing høyttalere... golf er jo også gøy da, men synd at jeg ikke vet en dritt om det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 23:01, skrev meet-loaf:

, og da har du sikkert masse gull som tyter ut av ræven din i tillegg. :razz:


Gull-ars... Tilfeldig :grin: ?

 

Jeg hadde ønsket meg en iPod 20GB... Da du har jo fortsatt 3-4000 til golfkøller :wink:

 

Hadde jeg forresten skullet ønsket meg noe golfrelatert måtte det blitt en av de små bilene de cruiser rundt i :grin:

Lenke til kommentar

Pengane er ikkje berre frå mamma og pappa. Lurte på om eg skulle slå saman alle julepresangane i år til ein svær. Har lyst på nytt skjermkort ja; har også lyst på ein samsung 191t men då fyk jo alle pengane...

 

Forslag til skjermkort? Vil ha mykje igjen for prisen, dvs. trur ikkje eg kjøper radeon 9700

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå for skjermkort og lcd skjerm...

 

Forslag? Vil ha mest muleg igjen for pengane. Trur eg kjem til å kjøpa Samsung skjerm, men har ikkje bestemt om eg skal ha 17" eller knalla til med ein 19". Kva meiner de?

 

Kva skjermkort gjer meg mest igjen for pengane for tida? Bør eg gå for eit ATI radeon eller GF4? Kva modell?

 

Noko anna på pc'en de meiner eg bør skifta ut/oppgradera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...