Gullars Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Ja, emnet talar vel for seg sjølv... Står mellom noko data- eller golfrealtert... Kom med forslag! Prisklasse opp til 7-8000? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 denne er vel et godt forslag, iallefall noe jeg ønsker meg Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Personlig synes jeg det er mest gøy med mange pakker istedenfor en stor. Kjøp deg iallefall et nytt skjermkort(det trenger du). Spe på med flere golfkøller i settet ditt(hvis du har), er viktig med "mosjon" også :smile: Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 ikke så mye mosjon av golf egentlig, trener armene litt. løp og lek med manualer istedenfor. og ang den servertingen han duden skulle ha.. holy, du må være bortskjemt om du får den tingen, og da har du sikkert masse gull som tyter ut av ræven din i tillegg. :razz: sats på noe enklere, som sagt: mange småpakker er bedre en en svær diger en. anbefaler logitech mx-700, logitech keyboard, altec lansing høyttalere... golf er jo også gøy da, men synd at jeg ikke vet en dritt om det. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Prisklasse opp til 7-8000? Bortskjemte drittunge!! Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 vet foreldrene dine om at du har laget noe topic om dette ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 nytt skjermkort,mp3 spiller,god lcd skjerm mye bedre for øyna enn den samtron skjermen. Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 23:01, skrev meet-loaf:, og da har du sikkert masse gull som tyter ut av ræven din i tillegg. :razz: Gull-ars... Tilfeldig ? Jeg hadde ønsket meg en iPod 20GB... Da du har jo fortsatt 3-4000 til golfkøller :wink: Hadde jeg forresten skullet ønsket meg noe golfrelatert måtte det blitt en av de små bilene de cruiser rundt i Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ops... meet-loaf snakket om en annen person men dere skjønte vel det syltynne poenget alikavel :razz: Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Pengane er ikkje berre frå mamma og pappa. Lurte på om eg skulle slå saman alle julepresangane i år til ein svær. Har lyst på nytt skjermkort ja; har også lyst på ein samsung 191t men då fyk jo alle pengane... Forslag til skjermkort? Vil ha mykje igjen for prisen, dvs. trur ikkje eg kjøper radeon 9700 Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Har bestemt meg for å gå for skjermkort og lcd skjerm... Forslag? Vil ha mest muleg igjen for pengane. Trur eg kjem til å kjøpa Samsung skjerm, men har ikkje bestemt om eg skal ha 17" eller knalla til med ein 19". Kva meiner de? Kva skjermkort gjer meg mest igjen for pengane for tida? Bør eg gå for eit ATI radeon eller GF4? Kva modell? Noko anna på pc'en de meiner eg bør skifta ut/oppgradera? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 PS: treng ikkje bruka opp alle pengane.. er jo alltid fint å ha noko til overs... Bra skjerm+skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå