relsafus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Installerer et X-FI kort fra Creative og midt i installasjonen mangler man ctac32K.sys. Jeg har søkt j..a mange steder og dette skal etter sigende være en Creative fil (Og selvsagt noen som sprer malware med samme filnavn(. Poenget er at jeg ikke er i stand til å finne denne fila noen steder. Bruker Google, Copernic etc. og finner bare tullesider. Anyone please ?? /L Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Installerer et X-FI kort fra Creative og midt i installasjonen mangler man ctac32K.sys. Jeg har søkt j..a mange steder og dette skal etter sigende være en Creative fil (Og selvsagt noen som sprer malware med samme filnavn(. Poenget er at jeg ikke er i stand til å finne denne fila noen steder. Bruker Google, Copernic etc. og finner bare tullesider. Anyone please ?? /L 8206009[/snapback] Hentet siste oppgradering fra Creative "Sound BlasterX-Fi Web update 4" Det hjalp ikke en D...tt. Hvor vanskelig kan det være å lage noen lyddrivere da ? /L Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har du prøvd her? I første resultat er det en pakke med filer som inneholder ei fil med samme navn i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå