Hotdog-of-S Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) TG 07 står nå for tur, men for folk flest så er 4-5 dager med intens gaming litt hevy. jeg personelig har vært der 3år på rad nå å er like gøy vær gang men når jeg har stappa harddiskene med filmer å det som værre er, slitt ut musematta og pengebudsjette raser mot bånn. HVA SKAL VI GJØRE DA? Kom med nyttige tips for folk som meg og sikker mange andre Endret 21. mars 2007 av Hotdog-of-S Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du har brutt *nummer*# rettningslinjen, med at det skal være mer enn 3 ord i Emnetittel Velkommen til forumet også! Les igjennom rettningslinjene for å unngå dette Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva mener du er poenget med denne tråden? En diskusjonstråd rundt TG07 er ingen vits, siden det allerede eksisterer flere tråder her. Blant andre denne Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg