mopedjonners Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har en Lifan LF50ST-A, atv. I det siste har den begynt å gått dårligere å dårligere. Tingen er at når turtallet kommer litt over 60% kutter motoren ut i ca et halvt sekund, før den våkner litt igjen. Kjører derfor bare i ca 35km/t. Noen tips om hvordan jeg kan fikse det. Setter pris på litt hjelp. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 har hatt et lignene problem med crosscart'n min! kan være ledning som sitter litt ''slærkete'' så når motoren får hoyt turtall å rister mer og mer kan teninga kutte ut litt! så prøv å stramme alle ledning skruer osv. Lenke til kommentar
mopedjonners Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 just-in-box skrev: har hatt et lignene problem med crosscart'n min! kan være ledning som sitter litt ''slærkete'' så når motoren får hoyt turtall å rister mer og mer kan teninga kutte ut litt!så prøv å stramme alle ledning skruer osv. 8212806[/snapback] Okay, her om dagen røk tennpluggen min. Kan den ha vært problemet?? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skift tennpluggen da vettu Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har vært borti noe av samme moroa i forbindelse med SFXen min, er som regel bare å bytte tennplugg/pusse den litt en gang i blant. Lenke til kommentar
mopedjonners Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Har bytta tennlpugg, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
mopedjonners Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Coilen var problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå