Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dvd-brenneren funker ikke

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått problemmer med brenneren min. Brått i dag vil den ikke ta i mot helt nye brenne cder. Men den leser ferdig brente cder uten problemmer.

Jeg putter i cden. og platen går rundt, men brått stopper opp og så skjer det ingen ting. Jeg har brent ca 50 av disse cden før, så jeg vet dem funker.

Hva kan problemmet være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjedde meg meg etter å ha installert easy cd creator... for noe piss. avinstallerte driten så funka det igjen.

8205898[/snapback]

Jeg hadde installert copy dvd. Men slettet den samme dagen. men fortsatt samme problem

Lenke til kommentar

jeg installerte ny firmware på min... men det er noe du må undersøke VELDIG godt før du setter i gang med. Hadde en NEC 2510A, som stoppa å brenne. Installerte den nye firmwaren og det gjorde susen... men være forsiktig som sagt, feil firmware ødelegger hardware og er sånn ca umulig å rette opp i uten å betale masse cash for det... og da kan du like godt kjøpe ny. google brenneren din og se om andre har hatt samme problemet

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
jeg installerte ny firmware på min... men det er noe du må undersøke VELDIG godt før du setter i gang med. Hadde en NEC 2510A, som stoppa å brenne. Installerte den nye firmwaren og det gjorde susen... men være forsiktig som sagt, feil firmware ødelegger hardware og er sånn ca umulig å rette opp i uten å betale masse cash for det... og da kan du like godt kjøpe ny. google brenneren din og se om andre har hatt samme problemet

8206084[/snapback]

Kanskje ikke lurt for meg som ikke har vært borte i pc så mye da. Finner ikke navn på rommet heller. Kan det være:

H-L data storage Dvd writabel/cd rw drive model: GSA 4168B?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...