AnewZ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Treger nesten litt på at jeg ikke slo til med de lilla Supra TK Society high-topsa. Utrolig fete sko, men har ikke helt stilen til å komme unna med de. Er de til salgs i Norge noen plass? Så de to plasser når jeg var i England. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Skal innrømme at de ikke ser så bra ut på det bildet jeg postet først.Ser bedre ut her: Finnes også i lave versjoner: Dude. megafete sko. Men lite trolig at jeg finner dem ved å lete på nettet selv. Har du link? Evt. link rett til "pay here" haha.. Men hvor mange par skal du ha? 4 eller 1/2 som passer til alle antrekkene?Og husk at det ikke bare er buksen som avgjør skoene... Men er 10000andre kicks som kan anbefales, f.eks: Creative Recreation Classic Cesario Supra TK Society Nike SB (kanskje først og fremst diverse collabs, august lineupen var ikke veldig overbevisene, men mange fete "faste" modeller rundt omkring. Viss du er ute etter noe mer "uvanlig" kan du kikke på diverse andre collabs som f.eks Samantha Ronson x Supra Indy Som jeg skrev, tre-fire par eller noe rundt der Supra'ne var litt phete. Sry my bad googling, men hvor mye må man gi for Samatha ronson ...? ----------------------------------- Finner jeg noen av disse skoene i oslo? Hvordan er prisen for å kjøpe skoene i butikk kontra internett? Endret 6. august 2009 av KAKEGUTT Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Factory 413 De har dem til 148 dollar. Som vil si 889 norske. Endret 6. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Mr.jazz: Lite poeng i å poste forslag som nesten er komplett umulig å få tak i, uansett dunks er stygge og Brandon er overrated Tenkte mest dunks generelt og valgte bildet som en illustrasjon. At du syntes dunks er stygge er ditt problem. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Og det står "Fall 2009", så den er ikke i butikkene enda. Jo, det er dem. Anews: Nesten alle kan "pulle of" Society, så det er nok ikke noe problem. Wh1te: Da er du såpass heldig at endel av "jentekicksa" passer deg.. Irriterer meg noe jævlig at Blazer high i sort lakk (ikke den vanlige utgaven) kun finnes i jentestørrelser.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet hvordan kvalitet det er på NikeID skoene. Der man kan customize sko osv.? Fant et par 'Nike Air 6.0 Mogan' sko jeg kunne tenkt meg. Men lurer på kvaliteten. Noen som vet? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Høyere enn de meste annet, har selv Airmax Turbulence customized. Nike generelt har høyere kvalitet enn blandt annet Adidas, Reebok etc. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Høyere enn de meste annet, har selv Airmax Turbulence customized.Nike generelt har høyere kvalitet enn blandt annet Adidas, Reebok etc. Takk. Da vet jeg det Tror jeg går for et par Air Mogan customized. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Sleng ut bilde når du har laget de ferdig da =D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Will do. Blir nok ganske 'vanlige' sko. Svart og hvit tenker jeg. Synes det hadde vært tøft og kanskje ha noen sterkere farger, men har på følelsen at det ikke kommer til å passe med noe av klærne mine. EDIT: Min customized Nike Air Mogan Er det jeg har til nå. Men vil gjerne ha inspirasjon. Kanskje lage en sko med ikke så kjedelige eller vanlige farger. Eneste krav er at det må gå sammen med jeans osv. Endret 6. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Syntes det var litt kjedelig og velge den fargekomboen når du har muligheten til å designe skoen selv, trykk på "design search" for andres designer. Prøvde meg litt frem selv Edit: og dreit meg ut på linken.... Edit2: Gir opp. Endret 6. august 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg får opp samme sko på lenkene deres, jeg tror dere må ta printscreen da jeg ikke tror det går ann å lenke skoene deres. Men, jeg er ute etter noen sko jeg kan ha i Kroppsøving på skolen, og er da ute etter en hallsko med en jevn og fin såle og god demping, kan kanskje Nike sine basketball sko være knall her? Tror jeg skal kjøpe nye joggesko også, tror valget faller på Nike+ Pegasus. Og jeg jobber deltid i dagligvarebutikk og sliter litt med hæler som nesten er slått i stykker, vil Nike Air Max fungere her? Noen som har innspill til noen sko som ikke ser for aller verst ut her? Viktig at f. eks. Air Max skoene ser litt bra ut, Shox kan være et alternativ, men synes Shox er generelt stygge og det lukter jo helt forferdelig etterhvert da de ofte er godt isolerte/lær. EDIT: http://store.nike.com/index.jsp?country=GB...613/pgid-160202 Tror dere de vil gå greit med Kiwi skjorte under Kiwi hoodie med Kiwi bukse som sitter helt normalt? Når jeg tenker over det er de egentlig jævlig stygge. Endret 6. august 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Av vanlige joggesko bør du sjekke Asics' modeller, de har den beste sålen jeg har prøvd på joggesko. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 BARE LURTE PÅ EN TING... HVOR MYE ER DET I TOLL O.L. AVGIFTER HVIS JEG KJØPER SKO I FRA USA???????+ oups, caps. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Likte NikeID. Hva synes dere om Blazer-ene jeg mekket? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Helt jævlige. Glorete. Endret 6. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Bare lurte på en ting, hvor mye er det i toll og andre avgifter hvis jeg kjøper sko fra USA? Tollvesenet har en flott importkalkulator du kan benytte deg av til å regne ut toll og moms på forskjellige produkter. Et skopar til 900,- med frakt vil koste 1 125,- etter fortolling. Sko er tollfire varer, men du må fortsatt betale moms på 25 % av varens verdi på varer som koster over 200,- med frakt. Du må også legge til 107,- (stemmer summen?) som posten eller andre ekspedisjonsbyråer tar for å fortolle varen. Slapp unna moms på en vare til 205,- her om dagen. Endret 6. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Syntes det var litt kjedelig og velge den fargekomboen når du har muligheten til å designe skoen selv, trykk på "design search" for andres designer. Prøvde meg litt frem selv Sant det. Men er bare litt redd for og bruke sterke farger som gul, rød, eller lilla. Har på følelsen det vil passe veldig dårlig med de klærne jeg har på meg. Men her er skoene jeg har til nå i hvert fall. Brukte print screen og så paint. Nike.bmp Endret 7. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Og jeg jobber deltid i dagligvarebutikk og sliter litt med hæler som nesten er slått i stykker, vil Nike Air Max fungere her? EDIT: http://store.nike.com/index.jsp?country=GB...613/pgid-160202 Tror dere de vil gå greit med Kiwi skjorte under Kiwi hoodie med Kiwi bukse som sitter helt normalt? Når jeg tenker over det er de egentlig jævlig stygge. Ja, Nike Air Max fungerer strålende som arbeidssko. Bruker dem selv. Men jeg ville valgt en annen farge, jeg har mine i svart og hvit, litt low key, ikke så prangende. Og de ser helt greie ut til min nydelige kiwiuniform. Grunnen til at jeg bare sier helt greie, er at ingenting ser BRA ut med den uniformen.... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor ikke grønn og hvit? For å matche uniformen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå