Karlson Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Har ikke converse selv, men jeg synes det ser best ut når de enten er helt knytt igjen, eller når man knyter fra der hælen begynner Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Jeg liker den fra der hælen begynner. Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Hva syntes dere om disse skoene da? har dem allerede,, ville bare vite hva folk syntes Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Hva syntes dere om disse skoene da? har dem allerede,, ville bare vite hva folk syntes Veldig kule, har dem i svart, altså Nike Shox EU. Nike Shox er jo de diggeste skoene du kan få tak i, helt sykt behagelige. Hvor skaffet du de skoene? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Nike Shox er jo de diggeste skoene du kan få tak i, helt sykt behagelige. Det kan jeg være enig i, men de er langt fra kule ihvertfall... skjønner ikke at folk kan gå med noe som ser ut som løpesko til vanlig Endret 1. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Selv syns jeg de er kule, selv om det sikkert finnes kulere. Nå måtte jeg kjøpe et par av de igjen siden legen anbefalte sånne ( eller noe lignende) etter jeg fjernet gipsen fra operasjonen min. Har vel kjøpt 1-2 Nike Shox sko de 3 siste årene. Endret 1. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Ja, de er syykt digge å gå med! Syntes de er langt fra stygge også.. Btw, kjøpte de i USA I norge er de alt for dyre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Sikkert veldig gode å gå i, og sikkert gode joggesko. Men kunne aldri tenkt meg å bruke sånne sko til vanlig. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Nye Nikesko, på tilbud til 550,- . Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Hvor?! Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Kjøpte de i Sverige fra en kjede som heter Scoretten, om jeg husker riktig :3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Skoene var fete, likte dog ikke fargekombinasjonen. Hadde gjort seg med rødt, blått, svart eller lilla istedenfor grønt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er keen på røde shelltoes. Noen som har sett? Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Tips til noen sko som passer godt sammen med skinny jeans ( fargede og olabukser ) ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Converse All-Stars. Både de høye og lave. Endret 2. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Okei Hvilken farge vil passe til flest forskjellige fargede bukser? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Svart og hvitt passer jo "alt", men kan jo også være litt kjedelig. Røde Converse passer jo også det meste, utenom knall blå klær. Marineblått passer også det meste. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Og hva anbefales nå som høsten snart er her? (bor i byen og liker ikke gummistøvler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå