MST Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kjøpte de på Jack&Jones i sverige, men vil tro de har de i norge også. Ville kanskje ikke kjøpt hvite siden disse ikke akkurat holder seg " hvite " så veldig lenge.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nye Air Max! Fantastisk gode å gå i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hva synes dere? De er litt spesielle, men av en eller annen grunn liker jeg de litt likevel Endret 14. juli 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Likte dem ikke. Så ut som blå bananer. Om det er bildet som gjør det vet jeg ikke. Endret 15. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mine Nike Air Max 90 - Paint Splatter Pack (White / Navy / Red). Disse skoene er helt fantastisk gode å gå i. Men jeg trenger litt hjelp, jeg har hatt disse skoene en god stund nå, og de begynner å bli litt skitne, jeg bare lurer på om det er lurt å putte disse i vaskemaskinen? Noen som har peiling? Eller finnes det noen annen måte å få de som ny igjen? "som ny igjen" er vell litt mye å be om vet jeg xD Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mange som slenger dem i vaskemaskin, jeg ville aldri gjort det.. Kjøp deg ett pusse- og vaskesett til kicks og håndvask dem. Alle mine hvite eller delvis hvite kicks ser alltid nye ut, men det krever endel jobb, tror jeg vasker 4-5ganger i uken. (da forskjellige par) Lenke til kommentar
Marte Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mitt nyeste kjøp. Et par Converse med blomster-trykk på innside. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Likte dem ikke. Alt for flashy for min smak. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Synes de brune blir litt "gubbe" - aktig. Lenke til kommentar
AndersVB Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hei Jeg digger Nike Shox. Har et par. (Sorte med innslag av "gull") Lurer på å kjøpe et par til fra Kina. Buynowshoes.com Vanvittig utvalg på design, farger mm. Noen som har kjøpt herfra før? De har jo fine priser og fri frakt på hele kloden. Hvis ikke dette er fake crap, så er det iallefall et røverkjøp. Endret 16. juli 2009 av AndersVB Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Fake Endret 17. juli 2009 av Homme Lenke til kommentar
B25S Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei Jeg digger Nike Shox. Har et par. (Sorte med innslag av "gull") Lurer på å kjøpe et par til fra Kina. Buynowshoes.com Vanvittig utvalg på design, farger mm. Noen som har kjøpt herfra før? De har jo fine priser og fri frakt på hele kloden. Hvis ikke dette er fake crap, så er det iallefall et røverkjøp. Designet på nettsiden og at det kommer fra Kina bør jo snakke for seg selv? Uansett, http://www.pickyourshoes.com/ er en bra nettbutikk med gode priser og ekte saker. Husk at du får merverdiavgift om de ikke setter ned verdien for deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bam! Hatt disse et år nå, og klarer rett og slett ikke å finne et par sko som kan overta. Bruker følgende på byen eller til dress, de er rett og slett perfekte. De er tunge så jeg kan tråkke på tær og jeg blir 2-3cm høyere, noe som alltid hjelper. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Syns om mine sko? http://timberlandonline.co.uk/on/demandwar...h&color=214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå