KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare jeg som liker Converse her altså? Synes selv at de skoene er dritfete, men blir nok ikke kjøp med det første. Mitt neste skokjøp blir nok Nike Blazer i lilla (hva var det fargen het Homme?). Har hvertfall sikla over dem en stund nå. Puttet bildet i spoiler jeg, folk her inne er sikkert lei av å se bilder av Nike Blazer. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Varsity purple/ black, ja det er blazer Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 AsbjørnH: Jeg kjeder meg i kveld så kikket litt ekstra på blandt annet på labelen på boksen, og synes blandt annet 1-tallet i "10" virker suspekt etter hva det står på solepedia.org. Men jeg er ingen SB ekspert så kan egentlig ikke uttale meg på noe annet grunnlag en ren spekulasjon. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg handler masse på ASOS, og det er nesten ikke noe toll.. Det er bare alltid den momsen på ca. 200 kr som alltid kommer med. Selv om jeg bare bestiller en topp en gang og en kjole +++ neste gang. Alltid det samme. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Moms har ikke en fastpris. Det er en viss prosent av varens verdi, forskjellig ut i fra hva man har kjøpt. Tollgebyret er fast per dags dato på 107,- kan hende den øker mer snart, var på 80,- i fjor. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) På tide med nye sko. Tenker noe ala Lacoste Correnti ( http://www.brandos.no/lacoste/correnti-12341/ ) Men trenger i grunn 2 par nye sko så de blir litt vel dyre. Forslag om noen lignende? Endret 5. juli 2009 av dePt Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er det to forskjellige bruksområder da, eller? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Vitersko ser jeg fortsatt på Hva synes folk? De skoene jeg la ut tidligre ble utsolgt før jeg fikk komme til, så ble aldri de dessverre. Jeg skal til London om ikke så allt for lenge og vil gjerne prøve de, og vet ikke om man får tak i disse i noen butikker i Norge? http://www.kurtgeiger.com/online-shop/9973...chant-canvas-bt Endret 5. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er det to forskjellige bruksområder da, eller? Ja. Jeg har et par baggy chinos som ville blitt trokket i hjel med slike sko. Denne typen sko tenkte jeg å bruke til jeans. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal jeg kjøpe de i blå eller svart ?? 500 kr. Bianco Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Svart. Det passer til "alt". Blå derimot er litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Blå. Pen blåfarge. Svart ble litt for kjedelig. Du har sikkert noen par liggende i svart alt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Definitivt blå, de var mye finere. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg har minst tre par svarte finsko. Så et par blå hadde helt klart gjort seg i samlingen min Må si jeg falt for blåfargen. Vi får se når de ankommer Bianco. Endret 5. juli 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Som de andre sa, blå. Enhver jente merespekt eier allerede en del svarte pensko, så litt variasjon skader aldri Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg prøvde skoa i dag. De var IKKE noe fine Ble litt småharry. Samt at det var noe bratte som gjorde at foten min så stygg ut nedi de :!: Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kjøpte meg disse her fra Jack&Jones til ca 200 kr igår Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kjøpte meg disse her fra Jack&Jones til ca 200 kr igår De der var svært pene! Har lenge tenkt på å kjøpe en lignende sko, men finner liksom ingen jeg liker. Jeg likte dine, da! :-) Skal jeg kjøpe: Nike Deuce eller Fred Perry Coxson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå