B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nike skoene var forsåvidt greie, men har vært fetere med en kraftigerer turkis farge synes jeg. De andre har jeg ikke mye å si om, sett bort i fra at jeg ikke liker de... Ja, kjøpte først og fremst skoene for at minst mulig eller ingen skal ha like sko som meg. De andre skoene er til hvert sitt spesielle formål, må innrømme at de er ikke så veldig pene Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) De andre skoene er til hvert sitt spesielle formål, må innrømme at de er ikke så veldig pene Ja, regnet nesten med det. Endret 28. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvilket merke er dette? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) En privat hook-up (reseller), men han har bare 44-45 Bummer. Hvor mye tar han for de? Endret 28. juni 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 AsbjørnH: Likte de Nike Dunk -skoa, de var jævlig fete. Men de andre skoene så ikke så bra ut. Men som du sa, til hvert sitt spesielle formål, og da er ikke utseende så viktig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Merket er ASOS. Trykk HER Takk. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som vet om noen billige lette sommersko? Helst til en billig penge Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) TorbjørH: SB`en heter vel bare "Icy Green", er vel kun den helhvite SB`en som kom for ca. 1år siden som het "Tokyo" viss ikke jeg tar feil, og det kan godt hende. Men uansett en helt kurrant sko.. Hvor kjøpte du dem fra? EB_Veyron: Har en som skal 1600kr, men driver å sjekker ute flere nå. Endret 28. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 AsbjørnH: Likte de Nike Dunk -skoa, de var jævlig fete. Takk! Jeg har lett etter noen sko som liksom er pene å se på. Synes jo at Lacoste har noen få pene sko, men det blir jo helt feil å kjøpe noe som alle andre har. Jeg liker veldig godt "Mid" på Dunk sko. TorbjørH: SB`en heter vel bare "Icy Green", er vel kun den helhvite SB`en som kom for ca. 1år siden som het "Tokyo" viss ikke jeg tar feil, og det kan godt hende.Men uansett en helt kurrant sko.. Hvor kjøpte du dem fra? Ja, du har helt rett! De hvite er vel egentlig penere, med teksturen i stoffet. Fant ingen butikker som solgte skoene, og da er eBay nødutgangen http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...w=nike+sb+tokyo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Faen der var det mye tvilsomt etc.. Link til akkurat det paret du besilte? Og de har dem på quartershop.com Endret 28. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Faen der var det mye tvilsomt etc.. Link til akkurat det paret du besilte?Og de har dem på quartershop.com http://cgi.ebay.com/Nike-Dunk-SB-Mid-Ice-G...%3A1%7C294%3A50 Har sjekket opp med: http://solepedia.com/Nike_Dunk_SB_Fake_Gui...e_Dunk_SB's Selv om det står 100% authentic og kommer fra USA. Er nok ekte vare regner jeg med. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvilket merke er dette? Sånne kunne jeg også tenkt meg. Hvordan er det med frakt fra ASOS, går det ann å få det under 200 kr grensen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Klarer ikke se noe muffins med bildene han har ihvertfall, bortsett fra at på boksen står det "Suggested retail 85$" og det nekter jeg egentlig å tro, da alle stedene som har hatt dem inne (som jeg har sett)har hatt dem for mellom 110-130euro. Men har heller ikke sett noen offisiel uttalse fra Nike så vet ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvordan er det med frakt fra ASOS, går det ann å få det under 200 kr grensen? Ja, ikke særlig dyr frakt. Tror jeg betalte rundt 40 kroner i frakt sist, for to t-skjorter. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hvordan er det med frakt fra ASOS, går det ann å få det under 200 kr grensen? Ja, ikke særlig dyr frakt. Tror jeg betalte rundt 40 kroner i frakt sist, for to t-skjorter. Dette må jeg sjekke ut, ser at de har masse bra, og masse merker! Men siden dette er i utlandet så regner jeg med at det blir fortolling (10,5%) og momsing (25%) og forenklet fortollingsgebyr (100-300 kr). Får prøve å holde de første kjøpene mine under 200 kr Klarer ikke se noe muffins med bildene han har ihvertfall, bortsett fra at på boksen står det "Suggested retail 85$" og det nekter jeg egentlig å tro, da alle stedene som har hatt dem inne (som jeg har sett)har hatt dem for mellom 110-130euro. Men har heller ikke sett noen offisiel uttalse fra Nike så vet ikke. Ja. Ser ut som det går ann å rive av den biten. Har tenkt litt på det selv, har prøvd å googlet boksen men uten hell. Endret 28. juni 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva synes folket her inne om All-Stars HI med borrelås på øvre delen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva synes folket her inne om All-Stars HI med borrelås på øvre delen? Bør vel kanskje ikke si så veldig mye når jeg ikke vet hvordan stilen din er. Har aldri likt Converse eller noen av de skoene, det ser liksom litt for rart ut og litt for "punkete". Gull/sølv med glitter i blir litt rart. Men om du liker dem selv, så bør du kjøpe dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå