Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gram er kjedelig.

 

Supreme SB` ene derimot, takk EB_Veyron =D Da er vel bare spørsmålet hvor lett de er å få tak i..

 

Småstiv pris og sliter faktisk med å finne ut om de er release enda? Samplekicks (ikke at det er en side jeg stoler på) har bare preorder og finner den ikke engang på sider som f.eks "the shoe game"

Men lovin it

 

Edit: Fant den på TSG og endel andre sider, sold-out

 

Til innlegget under: Working on it now

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Viser seg at prisen ikke er like høy som jeg først så (så feil på en lite troverdig side)

De har retail på 98$ ifølge det jeg har sett på div. fora, ikke at jeg får det helt til å stemme da hoods i samme kolleksjon gikk for 250$ =/ Men finner ingen steder som har dem inne nå, må nok ty til resellers.

 

Verken Nikeskateboard.com eller Supremenewyork.com har dem på sidene sine lengre, så tyder på at de ikke er lett å få tak i bortsett fra resellers, hadde vist relase i slutten av 16.april så ikke veldig rart at de er sold-out... Hvorfor oppdager jeg de virkelig godbitene så altfor sent?...

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal ha nye sko, men har problemer med å finne noe jeg liker. Jeg har disse skoene nå, og er veldig fornøyd med dem. Jeg liker at de er lave ved anklene og tynne, men når jeg ser etter sko finner jeg bare sånne tykke skate-sko og sånn. Så det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i slike tynne, lave sko som helst er hvite. Jeg vil helst unngå å bestille.

Lenke til kommentar

De ser muligens litt store og tunge ut på det bildet, men her synes jeg de ser en del smalere og lettere ut. Godt mulig det er fargen som lurer meg. :p

flesh-imp-adidas-superstar-00.jpg

 

Hvis du vil ha lette og smale sko burde du jo se på Chuck Taylors aka Converse All-Stars. Men det er kanskje ikke sånne du vil ha?

 

24131113_b1.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Hva med disse?

 

supreme-x-nike-sb-bruin-preview-3.jpg

Disse hadde vært veldig fine om de hadde kommet i for eksempel hvit/blå eller hvit/brun!

 

De svarte var også veldig fine, Kongkake, men syns disse i innlegget jeg har sitert var finere. Converse er forresten uaktuelt.

Hva med noe av det jeg poster nå?

Selv har jeg tenkt å kjøpe et par billige plimsolls fra asos. Har funnet noen alternativer som jeg vil ha tilbakemeldinger på. Vet egentlig ikke om jeg er spesielt fan av noen av de, men jeg trenger noen lave enkle sko uten spessiellt dilldall på:

428646.jpeg vs 428647.jpeg vs 428138.jpeg

og

428643.jpeg vs 440198.jpeg

Dersom noen har alternativ som er like enkle og i samme prisklasse som dette, så post det gjerne.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

 

Nyeste innkjøp:

 

 

Asics Gel Kinsei

ASKNS2M-fv.jpg

 

Nike SB Dunk Tokyo Icy Limited

sb2.jpg

Finnes også i hvitt, i spoileren:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfortokyomid-2.jpg

 

Sparco K-Run (til gokart)

SPARCO%202007%20K-RUN.jpg

 

 

 

Nike skoene var forsåvidt greie, men har vært fetere med en kraftigerer turkis farge synes jeg. De andre har jeg ikke mye å si om, sett bort i fra at jeg ikke liker de...

Endret av Ballovarre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...