multisync Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå vet ikke jeg helt hva slags sko du ville hett, men skulle jeg kjøpt sommersko nå ville jeg nok valgt et par Gram 385g Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Gram er kjedelig. Supreme SB` ene derimot, takk EB_Veyron =D Da er vel bare spørsmålet hvor lett de er å få tak i.. Småstiv pris og sliter faktisk med å finne ut om de er release enda? Samplekicks (ikke at det er en side jeg stoler på) har bare preorder og finner den ikke engang på sider som f.eks "the shoe game" Men lovin it Edit: Fant den på TSG og endel andre sider, sold-out Til innlegget under: Working on it now Endret 25. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Si i fra om du finner ut av det, har lyst på et par selv. (Har dog ikke lett noe særlig enda) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Viser seg at prisen ikke er like høy som jeg først så (så feil på en lite troverdig side) De har retail på 98$ ifølge det jeg har sett på div. fora, ikke at jeg får det helt til å stemme da hoods i samme kolleksjon gikk for 250$ =/ Men finner ingen steder som har dem inne nå, må nok ty til resellers. Verken Nikeskateboard.com eller Supremenewyork.com har dem på sidene sine lengre, så tyder på at de ikke er lett å få tak i bortsett fra resellers, hadde vist relase i slutten av 16.april så ikke veldig rart at de er sold-out... Hvorfor oppdager jeg de virkelig godbitene så altfor sent?... Endret 25. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 EB_Veyron? Hvilke sko-størrelse bruker du? Har muligens noen hook-ups Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 En privat hook-up (reseller), men han har bare 44-45 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva synes dere om disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg likte dem, men jeg er Nike-fanboy. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Likte dem jeg også. Fet fargekombinasjon. Er blitt litt Nike-fanboy selv i det siste. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fete! Har lyst på noe lignende selv Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg skal ha nye sko, men har problemer med å finne noe jeg liker. Jeg har disse skoene nå, og er veldig fornøyd med dem. Jeg liker at de er lave ved anklene og tynne, men når jeg ser etter sko finner jeg bare sånne tykke skate-sko og sånn. Så det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i slike tynne, lave sko som helst er hvite. Jeg vil helst unngå å bestille. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva med Adidas Superstar? Finner dem vel i de fleste sko/sportsbutikker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sånne syns jeg er for store og tunge. Levi's-skoene i innlegget mitt over er tynnere og «lettere», som du kanskje ser, og det er slike jeg er på utkikk etter, men takk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 De ser muligens litt store og tunge ut på det bildet, men her synes jeg de ser en del smalere og lettere ut. Godt mulig det er fargen som lurer meg. Hvis du vil ha lette og smale sko burde du jo se på Chuck Taylors aka Converse All-Stars. Men det er kanskje ikke sånne du vil ha? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hva med disse? Disse hadde vært veldig fine om de hadde kommet i for eksempel hvit/blå eller hvit/brun! De svarte var også veldig fine, Kongkake, men syns disse i innlegget jeg har sitert var finere. Converse er forresten uaktuelt. Endret 28. juni 2009 av Underpants Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Nyeste innkjøp: Asics Gel Kinsei Nike SB Dunk Icy Green Limited Finnes også i hvitt, i spoileren: Sparco K-Run (til gokart) Endret 28. juni 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hva med disse? Disse hadde vært veldig fine om de hadde kommet i for eksempel hvit/blå eller hvit/brun! De svarte var også veldig fine, Kongkake, men syns disse i innlegget jeg har sitert var finere. Converse er forresten uaktuelt. Hva med noe av det jeg poster nå? Selv har jeg tenkt å kjøpe et par billige plimsolls fra asos. Har funnet noen alternativer som jeg vil ha tilbakemeldinger på. Vet egentlig ikke om jeg er spesielt fan av noen av de, men jeg trenger noen lave enkle sko uten spessiellt dilldall på: vs vs og vs Dersom noen har alternativ som er like enkle og i samme prisklasse som dette, så post det gjerne. Endret 28. juni 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Nyeste innkjøp: Asics Gel Kinsei Nike SB Dunk Tokyo Icy Limited Finnes også i hvitt, i spoileren: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Sparco K-Run (til gokart) Nike skoene var forsåvidt greie, men har vært fetere med en kraftigerer turkis farge synes jeg. De andre har jeg ikke mye å si om, sett bort i fra at jeg ikke liker de... Endret 28. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå