Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Var skoene virkelig så forferdelige da? :(

Jeg kler rødt veldig bra, og rød genser/t-skjorte/shorts matcher jo fargen på skoen. Det samme går for blått. Har unngått å gå i mørkere farger som svart/grå/brun så langt, av åpenbare grunner.

Skoen er iallefall dritdigg å gå i. Sålen og luftinga, helt topp! Jeg skal uansett gå skole i USA fra høsten av så regner med å få kjøpt nye sko der, så får disse holde så lenge. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må gå med det DU synes er pent. Det er ganske stor forskjell på hva folk liker her inne, og hva de ikke liker, og folk sier hva de mener rett ut her. Det er ingen som kommer til å kaste ut kommentarer som "Fy så stygge de skoene der er" hvis de ikke liker dem i virkeligheten. Du må gå med det du liker. Jeg har ikke noe spesiell formening om skoene, og synes ikke de er stygge.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Personlig likte jeg ikke skoene nei, men det er nå en gang sånn at man ikke kan være enige om alt. Det er sant som Wisbatov sier, gå med det du liker. Men du kan ikke vente deg at alle skal like det du poster, til det er det for mange ulike meninger.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp til å velge / finne sko.

Benene mine har ikke godt av å gå i kicks hele tiden, og jeg tenkte at før jeg får vondt så skal jeg gå til innkjøp av et par sko med demping. Det er her problemet ligger, fordi veldig mange av skoene som har demping er skikkelig stygge.

Jeg har sett på noe fra Nike, men før jeg bestemmer meg vil jeg høre om det er noen her inne som har noen gode forslag eller tips. Prisbegrensing på rundt 1500kr.

Zennox : Det var stilige sko, jeg er personlig litt usikker på den orange/blå combo'en. Er de gode å gå i ? :)

post-189306-1245172465_thumb.jpg

Endret av Hamar17
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lacost skoene i svart? De hadde de på Stress før men er visstnok utsolgt.

ingen som vet noe om dette? Føler jeg har lett høyt å lavt på nettet, men ikke funnet noen steder jeg kan få tak i dem. Argh, må da være noen som har dem?

Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde visst om en nettside som selger de skoene i svart:)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lacost skoene i svart? De hadde de på Stress før men er visstnok utsolgt.

ingen som vet noe om dette? Føler jeg har lett høyt å lavt på nettet, men ikke funnet noen steder jeg kan få tak i dem. Argh, må da være noen som har dem?

Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde visst om en nettside som selger de skoene i svart:)

Hva med et annet merke? Lacoste er ikke kjent for særlig god kvalitet på skofronten.

Lenke til kommentar
Zennox : Det var stilige sko, jeg er personlig litt usikker på den orange/blå combo'en. Er de gode å gå i ? :)

Deilig å gå i ja. Ang fargene så er de perfekt når jeg liker litt fargerike klær :D

Da er vel skoene perfekte for deg :) Bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...