tobler0ne Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Var skoene virkelig så forferdelige da? Jeg kler rødt veldig bra, og rød genser/t-skjorte/shorts matcher jo fargen på skoen. Det samme går for blått. Har unngått å gå i mørkere farger som svart/grå/brun så langt, av åpenbare grunner. Skoen er iallefall dritdigg å gå i. Sålen og luftinga, helt topp! Jeg skal uansett gå skole i USA fra høsten av så regner med å få kjøpt nye sko der, så får disse holde så lenge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Du må gå med det DU synes er pent. Det er ganske stor forskjell på hva folk liker her inne, og hva de ikke liker, og folk sier hva de mener rett ut her. Det er ingen som kommer til å kaste ut kommentarer som "Fy så stygge de skoene der er" hvis de ikke liker dem i virkeligheten. Du må gå med det du liker. Jeg har ikke noe spesiell formening om skoene, og synes ikke de er stygge. Endret 11. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Personlig likte jeg ikke skoene nei, men det er nå en gang sånn at man ikke kan være enige om alt. Det er sant som Wisbatov sier, gå med det du liker. Men du kan ikke vente deg at alle skal like det du poster, til det er det for mange ulike meninger. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen steder i Oslo som selger Vans Zapato Del Barco? Lenke til kommentar
Nittitre Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vet ikke noe om hvor de selges, men må si at de ser veldig bra ut ovenifra. Googlet dem, og ble en smule skuffet da jeg så at sålen var sånn som på alle Vans slip-ons; tykk og hvit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kikk heller på Sebago Docksides, det er seilersko, akkurat som de fra Vans, men jeg tør påstå at de ser bedre ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg vil anbelfale Sperry eller Band Of Outsiders for Sperry. Utrolig bra kvalitet, og ser mye bedre ut enn Vans og Sebago. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjøpte meg nye sko i går. 10 cm høye. I love them! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Så, hvor høy er du nå ? Var jo pene nok de da. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 De er så fine! Sukk.. Blir vel rundt 1.80 tenker jeg. Men det er som regel ikke noe problem på byen likevel. Har bare sånn hæler og jeg er alltid lavere enn gutta Sweet Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lacost skoene i svart? De hadde de på Stress før men er visstnok utsolgt. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 mitt siste skokjøp - dritfete sko, men synd de har begynt å svartne til Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Likte skoa rimelig godt. Liker generelt high-tops! Ser problemet med fargen ja. Klarer aldri å holde dem rene lengre enn et par timer:p Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg trenger litt hjelp til å velge / finne sko. Benene mine har ikke godt av å gå i kicks hele tiden, og jeg tenkte at før jeg får vondt så skal jeg gå til innkjøp av et par sko med demping. Det er her problemet ligger, fordi veldig mange av skoene som har demping er skikkelig stygge. Jeg har sett på noe fra Nike, men før jeg bestemmer meg vil jeg høre om det er noen her inne som har noen gode forslag eller tips. Prisbegrensing på rundt 1500kr. Zennox : Det var stilige sko, jeg er personlig litt usikker på den orange/blå combo'en. Er de gode å gå i ? Endret 16. juni 2009 av Hamar17 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Litt avhengig av klesstil din, men jeg ville absolutt gått for en eller annen Airmax modell, f.eks Turbulence viss du skal ha gode sko med demping. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror nok Air Max skulle passe ganske greit til stilen min Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lacost skoene i svart? De hadde de på Stress før men er visstnok utsolgt. ingen som vet noe om dette? Føler jeg har lett høyt å lavt på nettet, men ikke funnet noen steder jeg kan få tak i dem. Argh, må da være noen som har dem? Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde visst om en nettside som selger de skoene i svart:) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Zennox : Det var stilige sko, jeg er personlig litt usikker på den orange/blå combo'en. Er de gode å gå i ? Deilig å gå i ja. Ang fargene så er de perfekt når jeg liker litt fargerike klær Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lacost skoene i svart? De hadde de på Stress før men er visstnok utsolgt. ingen som vet noe om dette? Føler jeg har lett høyt å lavt på nettet, men ikke funnet noen steder jeg kan få tak i dem. Argh, må da være noen som har dem? Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde visst om en nettside som selger de skoene i svart:) Hva med et annet merke? Lacoste er ikke kjent for særlig god kvalitet på skofronten. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Zennox : Det var stilige sko, jeg er personlig litt usikker på den orange/blå combo'en. Er de gode å gå i ? Deilig å gå i ja. Ang fargene så er de perfekt når jeg liker litt fargerike klær Da er vel skoene perfekte for deg Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå