Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg synes om dem jeg.. Likte fargekombinasjonen, men ikke motivet og DC-logoen. Er litt lei av å se den overalt. :p Er også lei av "vanlige" skatesko, foretrekker heller høye sko som Nika Blazer High eller noe i samme gate som Vans Era om de skal være lave. Men håper du blir fornøyd med skoene da. :)

 

EDIT:

Må innrømme det, ingen regel uten unntak, og det er et par med "vanlige" skatesko jeg har lyst på, nemlig Supra Cruizer i hvitt, lilla og turkis. De er sykt rå.

 

Elsker fargene, men formen var forferdelig.

 

Skal innrømme at det egentlig bare er fargene som gjør at jeg sikler etter dem. :p Fargene veier opp for formen i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skatesko er forferdelig. Jeg sto på brett fra jeg var 8 til jeg var 15 og brukte skatesko til jeg ble vernepliktig. Jeg har fortsatt kanskje 10 par, men jeg har gitt bort en del. Jeg synes ikke det stygt fordi det er "ut", men jeg er møkklei av å se det rett og slett.

 

Sko er det viktigste plagget og bruker du skatesko sier det en del om smaken din. Det er min mening.

Lenke til kommentar
Noen forslag til svart skinnsko som man kan bruke til vanlig? Altså ikke dress-sko. Kanskje litt dumt spm.

 

Var i en skobutikk i dag men fant liksom ikke det jeg leita etter.

 

Typisk disse:

 

http://modo.as/ds_product_info.php/cPath/42/products_id/580

 

Noen som veit hvor de har de i en fysisk butikk rundt oslo?

 

Sandvika storsenter, husker ikke helt hvilken butikk. Hadde vel akkurat samme modellen.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne for et par dager siden. Dessverre er det noen idioter på skolen som har fått for seg at de er for rene og vil bli skitne etterhvert uansett, så de har stalka meg og prøvd å tråkket på de. Har enda ikke fått noen flekker, men syns sånn oppførsel er totalt unødvendig og direkte barnslig av 16-17åringer. Vurderer å bruke de gamle skoene de siste dagene med skole nå, er så utorlig teit av dem.

Lenke til kommentar

Det er noen av de styggeste skoene jeg noensinne har sett, så ut som en blanding av joggesko, fjellsko og skatesko, med altfor mange farger crashet sammen til en forferdelig sko. DC-logoen setter prikken over i-en for at dette er en av de styggeste skoen jeg vet om, kondolerer.

Lenke til kommentar
Det er noen av de styggeste skoene jeg noensinne har sett, så ut som en blanding av joggesko, fjellsko og skatesko, med altfor mange farger crashet sammen til en forferdelig sko. DC-logoen setter prikken over i-en for at dette er en av de styggeste skoen jeg vet om, kondolerer.

Kan jo hende de er gode å gå i da. :)

 

Men ja, jeg er ganske enig med deg, grusomme sko, husker jeg så dem og "søstermodellen" på Swag, holdt på å bryte sammen i latterkrampe. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man er vel ærlig talt ikke trangsynt selv om man ikke liker et par sko? :)

 

Nei, men man er ganske trangsynt når man kondolerer på vegne av eieren. Folk har forskjellig smak.

Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg må innrømme de var ganske fargerik, men jeg synes faktisk de er kule om man bruker matchende klær. :p

 

Har jo et annet par for de mer gråe dagene... Men de trenger en "real makeover". Noen som har tips til hvordan jeg kan få rensa de litt uten å ødelegge strukturen? Sålen er jo gått fra hvit til gulig osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...