Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg synes om dem jeg.. Likte fargekombinasjonen, men ikke motivet og DC-logoen. Er litt lei av å se den overalt. :p Er også lei av "vanlige" skatesko, foretrekker heller høye sko som Nika Blazer High eller noe i samme gate som Vans Era om de skal være lave. Men håper du blir fornøyd med skoene da. :)

 

EDIT:

Må innrømme det, ingen regel uten unntak, og det er et par med "vanlige" skatesko jeg har lyst på, nemlig Supra Cruizer i hvitt, lilla og turkis. De er sykt rå.

60262.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Vel, den er jo basert på den nye rallybilen til Ken Block (dc co-founder) og jeg bare elsker den bilen :p

Dessuten så sykler jeg street/dirt, og da er det skatesko som er best, så det har mye å si :)

 

Edit: er det noen som har sett noen sko med espresso/turkis fargekombinasjon? :p Tror det kunne vert sinnsykt kult :p

Endret av pettrr
Lenke til kommentar
Snakk om fotallsko eller sneakers?

Men regner med du mener sneakers, og da tipper jeg du tenker på Air Match, viss ikke så kan du kikke på blandt annet Classic Cortez, Elite, eller Tennis.

Kan hende jeg bommer litt på modelnavnene, orker ikke drive research nå så tar det fra hukommelsen, så du får si ifra viss det ikke er noen av dem. Du kan forresten kanskje kikke på Vandal Low og tror jeg.

 

Hmm, litt usikker på hva det egentlig var. Men kan hende at det var fotballsko. Ingen av de forslagene du nevnte hvertfall. Skoen hadde en ganske tynn såle egentlig... Men suverent med forslag, morro å titte litt :)

Lenke til kommentar

Skal til Oslo i helga og da blir det nok sko-shopping! Siden jeg spiller i det fremadstormende bandet H.E.L.G.A. prøver jeg å ha en litt rocka stil, men lurer nå på hvilke sko jeg skal kjøpe meg.

 

Har tenkt litt på disseog disse, men er litt usikre på dem...

Kom med tips dersom dere vet av noen kulere!

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg synes om dem jeg.. Likte fargekombinasjonen, men ikke motivet og DC-logoen. Er litt lei av å se den overalt. :p Er også lei av "vanlige" skatesko, foretrekker heller høye sko som Nika Blazer High eller noe i samme gate som Vans Era om de skal være lave. Men håper du blir fornøyd med skoene da. :)

 

EDIT:

Må innrømme det, ingen regel uten unntak, og det er et par med "vanlige" skatesko jeg har lyst på, nemlig Supra Cruizer i hvitt, lilla og turkis. De er sykt rå.

60262.jpg

 

Elsker fargene, men formen var forferdelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den øverste er Dunk High Premium og den nederste er Dunk High Supreme. Har et par av den nederste, svarte, og det er definitivt ikke noe sommersko. Veldig greie å ha på kald høst/vinter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...