SmartiX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei. Jeg titta litt på sko her på nette og fant disse her Tenkte kjøpe meg dem. Noen som vet om noen butikker rundt oslo eller i oslo der man kan kjøpe dem? Jeg setter veldig stor pris på alle tips og hjelp ! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ville kikket på Sole eller Stress, Jordan er ikke mitt beste felt desverre, men det er vel de som er aktuelle i Oslo Endret 23. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var ikke akkurat helt meg de skoene 2 poster lengre opp. Men sjekk de butikkene som Homme nevnte. Ellers er vel en bestilling fra internett litt enklere? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) mm Endret 23. mai 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ville kikket på Sole eller Stress, Jordan er ikke mitt beste felt desverre, men det er vel de som er aktuelle i Oslo ok takk skal gjøre det. men hey alle har sine egne smak Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har et par hvite converse sko som jeg gjerne ville ha vasket Noen som har noen tips til å få de rene igjen? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, men vil vite om jeg ikke risikerer å ødelegge skoene ved å putte dem i vaskemaskinen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det vanlig stoff er det ikke noe problem å ta de vaskemaskinen. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hvrtfall ikke hvis de er hvite Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke vask dem på for høy varme. 40 grader holder. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei . Er litt nysjerrig på om det finnes noen virkemidler untatt vaskemasinen da.Som kan gjøre vanlige hvite sko slik at de ser som nye ut? Enten å spraye på eller vaske med et eller annet slik at de ser helt hvite igjen uten å ødlegge dem. Har prøvd vaskemaskinen og men det gikk ikke så bra Takk på forhånd Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Materialet? hakke peiling ass. det er de skoene her Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 JIF. Du mener vel ikke den her neida jeg tulla Men hva JIF,hvilken type ? det fins mange da. noen andre forslag ? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så ett par kule sko idag. Det var Nike, og de var brune, litt alla inneFotballsko. Tenkte at det kunne være fra Ronaldinho-serien, men er litt usikker. Noen som vet om det finnes andre modeller fra Nike som kan likne? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Snakk om fotallsko eller sneakers? Men regner med du mener sneakers, og da tipper jeg du tenker på Air Match, viss ikke så kan du kikke på blandt annet Classic Cortez, Elite, eller Tennis. Kan hende jeg bommer litt på modelnavnene, orker ikke drive research nå så tar det fra hukommelsen, så du får si ifra viss det ikke er noen av dem. Du kan forresten kanskje kikke på Vandal Low og tror jeg. Endret 8. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det noen steder i Norge de selger lilla Nike Blazer's? Kunne tenkt meg dem. Om ikke nå, så til høsten hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå