rublings Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tenkte på nye sko nå snart og kom over noen Vans XL3 Rowley.. Noen som har formeninger eller alternativer? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Syns de var veldig fine. Hvor så du de? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Her inne: http://www.formatshop.no/display.aspx?menuid=3089 Masse bra sko, men om det er billig vet jeg lite om. Kan lite om sko Men de hadde bra variasjon Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ok. Takk for linken. Endret 1. mai 2007 av SN25P Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://www.pickyourshoes.com/casual/adidas...5_superstar.htm Noen som vet hvor jeg får tak i den? Helst i Norge, men om det er mye billigere i utlandet så kan jeg kjøpe der Vil helst ha en med svart såle om det finnes Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis man bestiller sko over nettet, kan man ta oppkrav? har nemlig ikke visa kort skjønner du.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis man bestiller sko over nettet, kan man ta oppkrav? har nemlig ikke visa kort skjønner du.. 8523331[/snapback] Fra norske butikker går det som oftest greit, men fra utenlandske er det ofte visa som gjelder Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hvillken av disse var finest/kulest synes dere for gutt? Har ikke så mye peiling på sko Endret 3. mai 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Øverste. Pimp-o-licious. Sommer ftw. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://www.pickyourshoes.com/casual/adidas...5_superstar.htm Noen som vet hvor jeg får tak i den? Helst i Norge, men om det er mye billigere i utlandet så kan jeg kjøpe der Vil helst ha en med svart såle om det finnes 8522964[/snapback] Når jeg tenker meg om, begynner superstar serien å bli umoderne? Er jo klassiske sko, men hva synes folk om de? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) http://www.pickyourshoes.com/casual/adidas...5_superstar.htm Noen som vet hvor jeg får tak i den? Helst i Norge, men om det er mye billigere i utlandet så kan jeg kjøpe der Vil helst ha en med svart såle om det finnes 8522964[/snapback] Når jeg tenker meg om, begynner superstar serien å bli umoderne? Er jo klassiske sko, men hva synes folk om de? Disse jeg står mellom: De øveste er adicolor, så man kan bytte farger på stripene 8529084[/snapback] Oi, blei noe galt her Får ikke sletta den siste posten heller :\ Endret 3. mai 2007 av RIP Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis man bestiller sko over nettet, åssen vet man om den passer ordentlig? Bruker størrelse 44 nå.. men vet jo ikke om hvordan skoen passer er det lov å bytte/sende tilbake? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som har prøvd Soft Grey sko før? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Brutti:Hva slags modell/merke er det på de skoene? Trenger bare det, så kan jeg leite de fram i en nettbutikk eller lignende selv. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis man bestiller sko over nettet, åssen vet man om den passer ordentlig? Bruker størrelse 44 nå.. men vet jo ikke om hvordan skoen passerer det lov å bytte/sende tilbake? 8529848[/snapback] Beste er å prøve skoene i er butikk i Norge før du bestiller. Men du har selvfølgelig 14 dagers åpent kjøp på varer, så null stress om de ikke passer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hva synes dere? Endret 5. mai 2007 av Overdox Lenke til kommentar
plaank Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva synes dere? 8544618[/snapback] Jeg har gamlemodellen, den med en 'rennende' DC logo på siden.. Meget behagelige sko! Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Kjøpte nye sko i dag. Slike vans classic med stripete gulvmatte tekstil på ^^ Finner ikke bilde EDIT: Leif... Endret 8. mai 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vurderer å kjøpe meg slike selv. Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå