fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg bruker sneakers nesten kun når jeg skal på trening eller har på meg "slappe av-klær"! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Lolcopter: Enig med Homme. Homme: De ser bra ut! Jeg kjøpte et par selv for noen uker siden, men de ble stjålet på treningssenteret jeg trener på 3 dager etter at jeg kjøpte dem! Noen uker siden? Hadde ikke de realese den 08.mai (og da kun to butikker i CA), eller blander jeg? Anews: Et eksempel: Helvette, jeg hadde betalt mye for akkurat den skoen... Perfekt fargecombo på de. Endret 19. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Homme: Det er nok jeg som blander! Satt på iphonen når jeg svarte i stad, i tillegg til at jeg ikke forstørret bildet, så jeg har nok sett ganske grundig feil! Jeg kjøpte selv et par Vaider's... Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å ungå å få med meg at det var borrelås på de på bildet ditt men... De du la ut bilde av er vel TK society om jeg ikke tar feil (igjen)? Endret 19. mai 2009 av fkm Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Faen så freshe sko, altså de Homme har bilde av. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Likte dem veldig godt jeg også. Veldig tøffe. Endret 19. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) De var helt OK. Liker fargene (svartfargen ser dog litt slapp ut), men har ikke mye til overs for selve formen på skoene. Endret 19. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 fkm: Er TK Society ja Er fryktelig optimistisk og håper Ben Baller selger de sorte/blå og jeg tilfeldigvis vinner masse penger og får kjøpt dem Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Og hvor mye er det for de? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Likte de ikke på det bildet, men når jeg googlet etter flere bilder så de dritfete ut på noen av bildene! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) EB_Veyron: De sorte og blå er special edition laget kun til Ben Baller (bestekompis til Terry Kennedy) og finnes da kun i det ene eksemplaret. De vanlige ligger på forholdsvis 140$ for de sorte og 132$ for de lilla Men spent på hvilke andre fargecomboer som kommer Endret 19. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Synd, for de blå og svarte var kulere enn de fæle lilla skoene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De svarte/blå var faktisk jævlig kule. Men ang. buksen - den kan ikke være for slim? Passer best med litt større bukser, eller? Vil gjerne se bilde av deg homme, eller noen andre som bruker det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Homme: Likte ikke helt de skoene der helt. En smule for høye for min smak. Men Supra har en del fete sneakers, det skal de ha. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det var akkurat det jeg falt for, at de var så høye. Digget fargene også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fargene var ikke noe å si på, både lilla og blå og svart så fett ut. Spesielt kombinasjonen av blå og svart. Men likte som sagt ikke høyden. Hadde de vært en smule lavere (stoppet ved første borrelås f.eks) så hadde de vært perfekte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 FIkset med paul smith hudson italy til under halv pris i dag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 <- har ikke peiling på navn. Gi meg noe visuelt ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Siden kameraet har tatt kvelden etter ett fuktig vors så får iPhonen strekke til. Det er samme mønster på lissene som det er på siden ved sålen på det siste bildet. Dette er altså Paul Smith Hudson Italy. Endret 20. mai 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet om en butikk som selger Supra mesh vaider sneakers? Finner de bare på utenlandske sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå