Phelge Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Tusen takk for svar!! Det er nok noe slik jeg har tenkt meg ja, MEN syntes de skal være litt lavere, at "inngangen" eller "hullet" til skoen skal starte der den andre (høyeste) strap'en ligger Skotypen heter double monk (strap). Det burde forsåvidt gå frem av lenkene som er postet her også. Nå kan du google rundt etter double monks. Det er lov å gjøre LITT arbeid selv. (Protip: det er ca 15620 innlegg i denne tråden. MANGE av dem er om monks) Endret 18. november 2015 av Phelge Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Når det er holkeføre, hvor godt fungerer sånn spray man kan bruke på sålen? Og får man det på de fleste skobutikker? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 25% på hos Herring på deres egne modeller. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Det e skikkelig dårlig gjort. :S Har ikke penger og skoene eg vil ha er på salg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Veldig fristende. Har et par sorte Herring Knightsbridge som på mystisk vis har forsvunnet, og jeg har lett overalt etter dem. Den ledende teorien er at jeg presterte å levere dem sammen med en stor pose klær til et asylmottak hjemme, så et nytt par er veeeeeeldig fristende. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Vi får håpe skoene kom til noen som hadde nytte og glede av dem, Henrik C. Du får i alle fall ikke bedre tilbud enn dette. 20% kommer fra tid til annen, men ikke 25%, det kan jeg ikke huske å ha sett før. Hvis du hadde tenkt å skaffe deg sko, så må du kjenne din besøkelsestid. Men om du ikke var på skojakt, så må du ikke la deg friste. Det er mange som vil ha pengene dine, vettu. Jeg skal til London på onsdag, og holder på pungen inntil da. For hvis jeg har valget, vil jeg jo helst kjøpe over disk. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt chelsea-støvler (ankelstøvler) til herre som ikke er av ekte skinn fra dyr (evt. sporbart skinn?) Leter og leter, men finner egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Første treff på google: Will's 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Første treff på google: Will's >.< Takker og bukker! Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 >.< Takker og bukker! Bare hyggelig. Søkte altså etter "vegan shoes", aner ikke om de jeg linket til er bra eller ei. Regner med at dette er en så smal nisje at norske butikker har dårlig utvalg? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 >.< Takker og bukker! Bare hyggelig. Søkte altså etter "vegan shoes", aner ikke om de jeg linket til er bra eller ei. Regner med at dette er en så smal nisje at norske butikker har dårlig utvalg? Vegan shoes, ja. De ser veldig fine ut, så skal se om jeg finner et par andre å sammenlikne med før jeg bestemmer meg. Virker som om dette er ikke-eksisterende i Norge og ikke noe de fleste tenker over. Synes det er greit å begynne i det små med tanke på miljøet. Tusen hjertelig, nå er jeg i alle fall på rett spor. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Tror Put This On skrev en artikkel om Vegan Shoes en gang. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som er interessert i et par Herring Langdale i UK 9.5? Send PM. Pent brukt, solide boots laget av Cheaney for Herring med dainite såle og storm welt. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourid=1429&brandid=6&catid=43&shoeid=2999&selectedSizeid=0&selectedFitid=0 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det finnes vel masse sko i syntetlær? Største problemet er at det fort blir klamt.. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det finnes vel masse sko i syntetlær? Største problemet er at det fort blir klamt.. Tja, det gjør det, men ikke akkurat denne typen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Om man ikke er helt fanatisk så bør man vurdere å kutte andre steder og heller unne seg noen få, holdbare ting i ekte lær - som man tar godt vare på. Det er jo noe eget med ekte lær, og markedet for påkostet og fint syntetisk lær er ikke stort nok til at det er et reelt alternativ over hele fjøla. Det er ikke bare i Norge at det er en smal nisje... dessverre. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Yay or nay? Likte ikke den stripen på hælen. Da er disse finere: http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoes/mens-boots/Brown-Montagu-suede-Chelsea-boots?q=gbpdefault||mb126brn||||||||||||| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå