Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp. Hadde nå tenkt til å bestille 3 par sko derfra for 154,- USD. Men så når jeg kom fram til hvor mye frakt kosta så sto det 140,- USD. Er dette da hvor mye det kommer til å koste i frakt, eller hvor mye det ble alt i alt? Syntes det ble litt rart at dem plutselig slo av 10 dollar.

Endret av Baby B
Lenke til kommentar

De begrunner det med at siden det er bedriften JetCarrier som tar det inn i Norge, og ikke du som privatperson, gjelder andre regler og alt må tolles, uansett sum eller gave.

 

Om dette stemmer i henhold til lov og slikt har ikke jeg noen anelse om, men antar det er som det skal.

Lenke til kommentar

JetCarrier fortoller varen for deg etter norske tollsatser. Mao er sko tollfrie, men må betales MVA av om verdien overstiger 200 kroner. Nøyaktig samme regler og summer gjelder for det du bestiller rett hjem til deg som det du bestiller via JetCarrier.

Lenke til kommentar

Agnar Hagen Sko, Bogstadv 20 - Benedicte Ferner, Skovv 12 - Bryn Sko, Bryn Senter - De Ana, Slemdalsv 72 - Grensen Sko, Grensen 12 - Grensen Sko CC Vest, Grensen Sko Strømmen Storsenter - Hector, Oscars gt 19 - Imidsj, Behrensgt 8 - Intersport Røa, Vækerøv 197 - Lille Vinkel, Kirkev 59 - Lucha Libre, Markv 55 - Sannergaten Skomagasin, Sannergt 8 - Shu's, Karenslyst Alle 9 - Slemdal Sport, Frognerseterv 27 - Sole Service, Dronningens gt 40 - Tatler Paleet.

 

Evt som meg: tomsshoes.com og jetcarrier.com, funker gull det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...