Phelge Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ja. Hovedprioritet er å tilføre nok fuktighet til læret. Har aldri prøvd dubbin graisse, men ser ut som det er noe samme greien som renovateur. Skoene dine har sikkert godt av to lag med dubbin graisse med et døgns mellomrom nå. Avhengig av hvor mye du har stocket opp kan du ta en runde med krem før voks til slutt. Det er sikkert like mange "fasiter" på en skopuss som det er medlemmer på SF, men hovedpoengene i dem alle er at skoene har godt av rens->fuktighet->beskyttelse, før det rent kosmetiske til slutt. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som vet hvor i Bergen man kan få kjøpt Nike Huarache? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kan du ikke bare lage de selv? 2 Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kjøpte disse for 750 spenn, 50%. Ganske fornøyd. 2 Lenke til kommentar
Asket Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Så nettop i feeden at Dagestad har salg igjen på torsdag, fredag og lørdag. Mye kule merker der.http://skomakerdagestad.no/blog/2015/9/6/storsalg-torsdag-fredag-og-lrdag 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 De/han har veldig mye bra. Håper jeg får anledning til å stikke innom. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg går alltid glipp av salgene til Dagestad. Hvor mye rabatt er det snakk om? (Tenker spesielt på Loake) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Interessant, får ta meg en tur innom på torsdag. Har fundert litt på Loake Worton. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Siden flesteparten av skoene mine nå har flyttet til mamma pga visninger osv i leiligheten så ble det så ensomt for de som var igjen at jeg måtte ut å kjøpe meg ett nytt par i går. Adidas Boston Super, kom i butikk på mandag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Y/N? https://www.zalando.no/adidas-originals-gazelle-joggesko-night-indigo-ad115b02l-k11.html Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Y/N? https://www.zalando.no/adidas-originals-gazelle-joggesko-night-indigo-ad115b02l-k11.html Yey sier jeg. Standard, men pen Gazelle. Apropos Gazelle, så syns jeg det er så synd at Adidas lager noen versjoner som bare kommer i damestørrelse. Personlig skulle jeg gjerne hatt feks disse, men kommer som sagt bare i dameversjon 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg har for tiden nøyaktig null sneakers, og har ytterst sjeldent mer enn ett par av gangen. Men jeg må ha ett eller annet sneakerspar i garderoben, og da er Gazelle i den fargen førstevalget tror jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg har for tiden nøyaktig null sneakers, og har ytterst sjeldent mer enn ett par av gangen. Men jeg må ha ett eller annet sneakerspar i garderoben, og da er Gazelle i den fargen førstevalget tror jeg. Du kan også se etter Gazelle indoor, jeg syns det er finere med den sålen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Har Nike Flyknit Lunar gått ut? Skulle til å bestille, men det er ingen i min størrelse igjen noe sted. Gjelder da nr.3. Kan man forvente en nr.4 snart i såfall? Lenke til kommentar
ggj Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hei . Noen som kan anbefale et par med boots/vintersko til vinteren av god kvalitet som varer noen sesonger? Tar heller å betaler litt ekstra for noe som varer enn å måtte handle nye hvert år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Noen som har vært hos Dagestad i dag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Var stappfullt når jeg var der litt før 12, og det var nærmest utplukket for mindre størrelser. Stort sett str. 9 og oppover som var igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Var der selv rundt to. Er 40% på noe Edward Green og G&G, men kun enkeltpar så du skal være heldig med størrelsen. Ellers litt forskjellig i lavere prisklasser. Kommer mer i morgen og lørdag sa han. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hei alle! Plukket opp et tips om Clark Desert Boots her for lenge tilbake. Meget fornøyde med disse. Sennepsbrune i semsket skinn. Kan nå tenke meg et nytt par sko i en mørkere farge. Kanskje helt sorte eller eventuelt mørk brune. Tanken er å bruke de til hverdags, men ønsker også at de er pene nok til å kunne brukes med en sort bukse e.l. på en bytur i kombinasjon med f.eks en blazer. Ser for meg glatt skinn eller semsket skinn. Går typisk i dongeribukser og skjorter til hverdags. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vil du ha Clarks Desert Boots? Noe som ligner? Noe annerledes? Litt vanskelig å tolke deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå