Vertical^ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Er det ikke Adidas Originals Gazelle? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nye sneakers på vei! Skal bli godt å få luftet føttene litt etter måneder i tunge skinnboots! Hva heter disse? Er det ikke Adidas Originals Gazelle?Stemmer! Kan forøvrig rapportere at de er veldig comfy og lette! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Stemmer! Kan forøvrig rapportere at de er veldig comfy og lette! Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hvor kjøpte du de? Zalando https://zalando.no/adidas-originals-gazelle-og-sneakers-lav-gra-ad112b01h-102.html Etter å ha kjøpt de så jeg at de er billigere på stylepit.no, så kan være en ide å sjekke der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Sukk, meermin med captoe mørk brun museum calf på Olfe, lesten som passer meg helt perfekt. Men 310€ + skotrær + shipping? Vanskelig å forsvare for oxford-par nummer fire... 1 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hallo Lite spørsmål om noen vet hvordan Nike er i størrelsen. Vuderer disse https://www.zalando.no/nike-sportswear-free-run-2-joggesko-gra-ni112b073-c11.html. Bruker vanligvis 46 så er ikke så lett å finne noe som passer alltid Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Tror det varierer fra modell til modell. Jeg måtte gå opp en halv størrelse på Fly Knitsene mine. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Carmina, Palma de Mallorca. Huff det stakkars kortet mitt, det får kjørt seg. Det gikk halvannen time, og en del sko som var av og på foten før jeg endte med disse: loafers i mørk blå, og mine aller første shell cordovan! Hadde mest lyst på burgunder eller brune, men det hadde han ikke i min størrelse, så da ble det disse sorte derbyene. Håper jeg vil like dem, for de kommer til å vare 20-30 år... Skotrærne fikk jeg med på kjøpet. En hyggelig skoprat også; lærte at hestelæret sendes til Chicago for garving og at det håndfarges, blant annet derav den høye prisen. 9 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Prøver å finne noen norske nettbutikker med som har disse skoa, Factory Lite Hi Skate Noen som vet om noen steder? Endret 14. april 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Populært innlegg hfthomas Skrevet 15. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2015 Store kontraster i den tråden her... 12 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Vet ikke om dc-skoene, men hva med disse I stedet ?http://www.tennisshoes.no/display.aspx?menuid=130&prodid=43560 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Nå er Adidas Island Series rett rundt hjørnet. Fare for at det blir ett par Hawaii på meg (de brune). Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 De er utrolig kule de skoene, tror nesten jeg må skaffe meg ett par selv. Hadde slike adidas sko for mange mange år siden 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ikke så dum de brune. Når er de å finne i butikkene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Samoa (de røde) kommer 18 april, Hawaii (brune) 2 mai, Tahiti 16 mai. Vet ikke hvor mange steder som kommer til å ta de inn, men vet at Fly Kicks i Oslo skal ha inn noen. Ellers regner jeg med de kommer på feks Size.co.uk Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Er ikke dette de du er på jakt etter? http://www.zappos.com/ecco-track-6-gtx-plain-toe-tie-navajo-brown-dark-clay Selvfølgelig "out of stock" der også. Er på jakt etter det samme som Netrum; brune lærsko i størrelse 46 til hverdagsbruk. Plain toe, helst ikke brogue. Man skulle tro dette gikk an å finne dette i en eller annen butikk i hovedstaden, men nei. Det nærmeste jeg fant var et par lave Timberlands i Paléet, men dem fikk jeg gnagsår av bare ved å ta dem på og gå bort til speilet. Noen som vet om butikker i Oslo-området med godt utvalg av f.eks. Dr. Martens? Hadde litt sansen for disse og lignende lave modeller uten den knallgule sømmen, men liker dårlig tanken på å handle sko uten å prøve dem først. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Dna pleier vel å ha dr. martens, men kan ikke huske å ha sett akkurat de der. Personlig synes jeg de var grusomme, men nå var vel ikke det spørsmålet ditt Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Noen som har handlet fra http://www.bexley.comfør? Er det god kvalitet? Tenker på å handle 2 par pensko (sorte/brune) og to par belter (sort/brun). Blir regnestykke da 240€ (som er inkl frakt) + 25% mva + tollgebyr (150?) = 2900ish? Eller glemmer jeg noe da, har ikke handlet fra utlandet på år og dag.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tollgebyret er vel en god hundrelapp eller høyere når det er vanlig fortolling, og ikke forenklet fortolling. Sko er fritatt for toll, så det stemmer. Er litt usikker på hva belter faller inn under, så kan hende du må betale toll på de. Har handlet skotrær fra Bexley før, og det gikk uten store problemer. Ingen erfaring med deres andre produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå