Revolution Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Bruker noen semskede chukkas, med tjukkelabber i. Fungerer helt perfekt. De ble kjøpt en halv størrelse for stor, men kom i riktig bruk når vinteren kom. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Har sett på "duck" boots, men er ikke helt sikker på om jeg synes de er noe fine. Ser jo rimelig rart ut. Hvem er finest? Sorel Caribou Sorel Cheyanne Sorel Ankenny Endret 16. desember 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 LL Bean sine duck boots ser best ut i mine øyne. Jeg bruker strikkelabber. Godt og varmt og pustende. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har aldri skjønt hypen med duck boots. Ja, de er sikkert ganske praktiske men ser helt for jævlige ut. 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Vel, var tilbud på Sorel Cheyanne (700 kr) nå, så bestilte et par. Får se om jeg liker de, ellers er det jo mye mer stress å få tak i L.L Bean i Norge mtp ingen forhandlere tar de inn, og med veldig høy euro og dollarkurs er det nesten billigere å handle i Norge før forhandlerene har rukket å satt opp utsalgsprisene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 L.L. Bean har jo store kapasitetsproblemer for tiden, klarer ikke å produsere nok duck boots til å møte etterspørselen, så hvis du skal ha for i vinter er det nok fornuftig å gå for noen andre. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kan jeg gå med lysebrune Loake Bedale på julebord med marineblå dress eller er det helt dust? Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vel, var tilbud på Sorel Cheyanne (700 kr) nå, så bestilte et par. Får se om jeg liker de, ellers er det jo mye mer stress å få tak i L.L Bean i Norge mtp ingen forhandlere tar de inn, og med veldig høy euro og dollarkurs er det nesten billigere å handle i Norge før forhandlerene har rukket å satt opp utsalgsprisene. Takk for tipset, lurer på om jeg ikke skal bestille et par jeg også. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kan jeg gå med lysebrune Loake Bedale på julebord med marineblå dress eller er det helt dust? Spørs helt på julebordet Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Har et par skinnsko jeg gjerne skulle lagt gummisåle på, og det er jo forsåvidt ikke noe problem det. Greia er at selve hælen allerede har en liten gummisåle. Hvordan er det å legge gummisåle oppå dette? Ikke noe sjakktrekk? Endret 18. desember 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det burde ikke være noe problem. De fleste skomakere limer vel gummien over skinnet, og det finnes gummi-gummi-lim som kan brukes på den lille hælflekken. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Bare vær oppmerksom på at ved liming på av ny gummisåle rett over skinnsålen kan fort skinnsålen råtne, og skoen blir ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Asket Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Har et par skinnsko jeg gjerne skulle lagt gummisåle på, og det er jo forsåvidt ikke noe problem det. Greia er at selve hælen allerede har en liten gummisåle. Hvordan er det å legge gummisåle oppå dette? Ikke noe sjakktrekk? Uten å vite merket på disse ser det ut som AS. Behold lærsålen og bruk det heller i litt tørrere føre. Ingenting galt i å sette på en gummisåle så lenge det blir gjort riktig. Leverandørene selv bruker også gummisåler. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Hvor kjøper dere skolisser til dress sko? edit: Mente online. Endret 21. desember 2014 av Dreamspace Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kjøpte nylig noen skolisser på Kiwi til mine beater desert boots. Kostet 20 kr. Fornøyd Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvor kjøper dere skolisser til dress sko? edit: Mente online. ebay, styleforum, afinepairofshoes, amazon. Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Befinner meg for tiden i Australia og tenkte jeg skulle skaffe meg no skikkelig skotøy fra RM Williams fra butikk her nede. Har i utgangspunktet 2000 kroner å bruke (rundt 330 AUD). Tips til hva jeg skal skaffe? Er for vinterbruk i Norge. Kan gå noe høyere i pris også om "nødvendig" Endret 25. desember 2014 av koots Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Heisann. Skal ha meg et par nye sko til dressen min. Ikke for spisse. Tenker prisklasse 1200-1700. Noen som har forslag til merker, modeller eller butikker? Har både sort og marineblå dress, men er hovedsaklig på jakt etter sko til den sorte, så er derfor sorte sko jeg tenker meg. Brunt er forsåvidt ikke utelukket for bruk med blå dress, dersom noen vet om noen veldig gode tilbud på det om dagen. Endret 25. desember 2014 av Ajaco Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Disse er innenfor prisklassen, men merk deg at de har lærsåle, og kan være temmelig glatte: https://meermin.es/articulo.php?idArt=2033Her er noen som ligner, med gummisåle, samme pris: https://meermin.es/articulo.php?idArt=4147# Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg kan forstå at folk synes lærsåler er glatt på hverdagsboots, men det har jo ingen praktisk betydning på dressko. Det er bare bra på dansegulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå