DexterMorgan Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg trodde dette var US 10,5 og ikke UK 10,5. Det er jo ganske vesentlig forskjell på 44,5 og 46 i europeisk størrelse. Wait, what? UK 10.5 tilsvarer jo 44.5, mens US10.5 tilsvarer 44. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som har bestilt fra Meermin i det siste? Leveringstid? Tenkte å bestille et par dubmonks men orker ikke hvis jeg ikke har de til jul... Ja, jeg fikk skoene mine i løpet av litt over en uke. Det var fordi de hadde dem på lager, hvis ikke hadde det tatt en del lenger. Du burde kontakte dem på e-post, spørre om de har modellen/størrelsen på lager. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som vet om en god sko butikk I London? Er på jakt etter monks og vedlikeholdsutsyr og annet snadder jeg kommer over:) gjerne noen som selger Loake eller tilsvarende kvalitet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som vet om en god sko butikk I London? Er på jakt etter monks og vedlikeholdsutsyr og annet snadder jeg kommer over:) gjerne noen som selger Loake eller tilsvarende kvalitet Anbefaler Crockett & Jones, de har flere utsalg i London. For en litt lavere prisklasse har Loake også utsalg i London. Se her: http://www.loake.co.uk/storefinder/ (finner tilsvarende for C&J) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 I Jermyn street finner du utsalg fra både Loake, Church, Crockett & Jones og flere andre, i tillegg til et par butikker som fører litt forskjellig. Stikk også innom skjortebutikkene samme sted, de selger ofte sko i eget navn som er produsert for dem av anerkjentemerker. Lenke til kommentar
Asket Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Masse butikker i Jermyns Street. Vær litt forsiktig med skjortemerkene. Noen av skoene der kan være bra (New and Lingwood fra C&J), samtidig som det er mye søppel i en del av butikkene. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Jeg trodde dette var US 10,5 og ikke UK 10,5. Det er jo ganske vesentlig forskjell på 44,5 og 46 i europeisk størrelse. Wait, what? UK 10.5 tilsvarer jo 44.5, mens US10.5 tilsvarer 44. De var uansett for store. Kan være at dette var H-såle (brei fot) og ikke G-såle (normal fot). Kjøpte fra Riccardo i Bodø nå og endte på 10H, disse satt som et skudd Ble en del over budsjett, men la gå. La først inn bestilling fra Australia, men jeg klarer ikke ventetiden Noen som kan anbefale et polish-kit til sorte skinnsko? Gjerne med litt børster og annet snadder. Helst ikke voldsomt dyre greier. Leter litt på ebay, men jeg har lite peiling på behandling av sko og er usikker på hva jeg burde kjøpe og ikke.. Er hovedsaklig for å behandle Chelsea bootsa, men om kittet inneholder krèm for brune skinnsko i tillegg, er det bare en fordel. Endret 20. november 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som har bestilt fra Meermin i det siste? Leveringstid? Tenkte å bestille et par dubmonks men orker ikke hvis jeg ikke har de til jul... Ja, jeg fikk skoene mine i løpet av litt over en uke. Det var fordi de hadde dem på lager, hvis ikke hadde det tatt en del lenger. Du burde kontakte dem på e-post, spørre om de har modellen/størrelsen på lager. Tusen takk for tips! Sendte mail og skoene var på lager, så nå er de bestilt. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kan DENNE brukes på RM Williams? Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Kan DENNE brukes på RM Williams? Anbefaler heller å følge denne guiden: http://www.hangerproject.com/shoe-care-guide/basic-shoe-care-guide/ Endret 21. november 2014 av Xposure Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Når vi først er inne på det, er det noen som har funnet en fungerende metode for å holde lukt vekk/ fjerne lukt fra sko? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du kan også legge dem over natta i fryseren. Funket overraskende bra på et par semskede chukkas Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Skotrær. Brukes konsekvent uten at dette gir ønsket effekt. Har hørt om frysern over natta trikset. Dette er kalveskinn. Fortsatt aktuelt? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 På sportsbutikker får du kjøpt sånne små baller som skal fjerne lukt, og det fungerer helt supert på alt av sko for meg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Fryseren dreper ikke bakterier, det bare legger dem i dvale til neste gang de brukes. Stikk heller på en bowlinghall og spør om hvilken spray de bruker. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 På sportsbutikker får du kjøpt sånne små baller som skal fjerne lukt, og det fungerer helt supert på alt av sko for meg. Støttes! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Bra salg på Sperry Topsider hos END for £41.25 (£33 uten UK skatt) med koden BLACKFRIDAY25. Fikk også med meg et par 1970s Converse for en billig penge. Lenke til kommentar
Huuubba Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Skal jeg gå for disse eller disse? Blir nok de brune men syns faktisk de blå var litt kule Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Skal jeg gå for disse eller disse? Blir nok de brune men syns faktisk de blå var litt kule Hvis du absolutt må ha en av dem så synes jeg du skal gå for de brune. De blå var grusomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå