Mladic Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Loake Burford for £120. Hadde jeg ikke allerede hatt 2 par boots hadde jeg kjøpt dem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Loake Burford for £120. Hadde jeg ikke allerede hatt 2 par boots hadde jeg kjøpt dem.Ooooh, takk for tipset! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Chelsea fra RM Williams er jo virkelig et smykke for seg selv!Noen gode hakk over budsjett, men hva har man vel ikke budsjettsprekk til 1 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som har en sort chelsea å anbefale i det rimeligere segmentet? RM Williams er veldig gode, men koster jo rundt 2k. Hvor får man RM Williams til den prisen? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som har en sort chelsea å anbefale i det rimeligere segmentet? RM Williams er veldig gode, men koster jo rundt 2k. Hvor får man RM Williams til den prisen? http://www.bootsonline.com.au 1 Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Skal ikke klage på kvaliteten på støvlene, jeg går litt skjevt så hælene blir rart slitt. De er brukt i fire år, tidvis mye, her i Bergen så er ikke overrasket over at det snart er på tide å bytte de ut. Lurer bare på om noen har noen forslag til andre merker. Skal ærlig innrømme at jeg er forfengelig, og at de aller fleste støvlene hos f.eks. xxl ikke er noe jeg ville brukt andre steder enn på hytta. Le Chameau. Jeg har både Hunter og støvler fra LC, og sistnevnte overgår Hunter på alle mulige måter. Komforten og kvaliteten er helt ypperlig. Prisen er noe stivere, men til gjengjeld så sponser du håndverket og råproduktet, ikke et markedsføringsbudsjett. Den korte modellen deres heter Anjou. De er ikke like pene i formen som Hunter, men passer absolutt inn i en klassisk garderobe. Samtidig kan du skryte av at du har håndlagde franske støvler i ordentlig rågummi. Dersom du kan bevege deg bort fra støvler så kan jeg anbefale iShu+. Pene, vanntette og de har en form for patentert puste-teknologi som gjør at du ikke blir klam og svett. Swims har også et stort utvalg med vanntette sko som ikke er støvler. Begge to blir jo rene bysko, så man mister mye av den allsidige funksjonen som støvler kan tilby. Takk for svar. Skal sjekke ut Le Chameau, virker ikke merkbart dyrere enn Hunter støvler så det er jo positivt. iShu er definitivt mye penere enn konvensjonelle støvler, men når det er som verst med slaps her i byen er det bare støvler som duger. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som har en sort chelsea å anbefale i det rimeligere segmentet? RM Williams er veldig gode, men koster jo rundt 2k. Hvor får man RM Williams til den prisen? http://www.bootsonline.com.au Ebay er også en god kandidat Både .com-versjonen og .co.uk-versjonen. Koster ikke disse i overkant av 4000,- over disk i Norge? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) -feil tråd- Endret 4. november 2014 av AllFather Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Barbour x Adidas Originals. Må si jeg er fan. 2 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Loake Burford for £120. Hadde jeg ikke allerede hatt 2 par boots hadde jeg kjøpt dem.Ooooh, takk for tipset! Disse er på Loake 024 lesten. Jeg prøvde Loake Wolf (som også er i 024 lesten), og de passet bra i størrelse 7. Vil disse ha helt lik passform, og derfor passe like bra i størrelse 7 som Loake Wolf? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Er det noen som er veldig kjent med Loakes forskjellige lester og vet forskjellen på de? Jeg har prøvd Loake 024 F - Medium, og der bruker jeg 7UK. Hvordan ville 7UK passet for meg på følgende (må jeg evt. opp/ned i størrelse?): Loake F - Medium Loake Chancery F - Medium Loake 010 F - Medium Loake Claridge F - Medium Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Må si valget står mellom Loake og RM Williams nå.Funnet disse to på ebay. Begge er veldig pent brukte og ser ut som gode eksemplar.RM`en er litt dyrere i pris, men ikke mye.Synes Loake er mest elegant og passer kanskje best til stilen min, men jeg synes også de kanskje er noe "glatte" siden de er polerte.RM er en veldig fin sko, men kanskje noe "røffere" igjen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Synes Loake sine ser for blanke ut ja. Foretrekker heller RM da. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Vell siden jeg er student blir det nok uaktuelle å handle inn nye RM Williams ..sånn er livet. Blir med på et par budrunder på ebay, så får vi se om det vinner fram. Endret 7. november 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Sleng inn noen bud på en eBay sniper, med Gixen kan du lage en kategori og si at hvis du vinner den ene auksjonen, så skal du ikke by på noen av de andre. Fantastisk funksjon som gjør det veldig lett å by på flere auksjonen uten å ende opp med flere produkter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Synes Loake sine ser for blanke ut ja. Foretrekker heller RM da. Second that. De blir nok fortere stygge pga slitasje også. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Loake-paret er laget med corrected grain lær/drittlær. Anbefaler sterkt å gå for RM. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Se hva jeg fikk i posten i dagGleden var stor - helt til jeg tok den på meg og innså at de er 2 nummer for stor Har venta i 14 dager og gleda meg som bare det, men nei. Hva har gått galt? Jeg trodde dette var US 10,5 og ikke UK 10,5. Det er jo ganske vesentlig forskjell på 44,5 og 46 i europeisk størrelse.Prøver å selge på finn før jeg sender de tilbake. Dette er dritten med netthandel og dårlig research. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som har bestilt fra Meermin i det siste? Leveringstid? Tenkte å bestille et par dubmonks men orker ikke hvis jeg ikke har de til jul... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Bestilte nye RM williams fra bootsonline.com.au nå.En ting er den gammeldagse sida, men en annen ting er betalingsmåten.La alt i handlekurv og valgte paypal som betalingsmåte. Forstod det sånn at jeg da ble sendt til å bekrefte paypal, men det kom bare opp en blank hvit side. Tenkte først at ordren da ikke var i orden, men ser jeg har fått bekreftelsemail på e-post. Kan man betale via paypal uten å måtte skrive inn passord?Litt usikker på om jeg har bestilt sko nå eller hva.. Flere som har bestilt der i fra? Endret 19. november 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå