PatSharpX Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Tror jeg har blitt avhengig av Adidas trainers.Kom hjem fra USA med tre par og bestilte faen meg tre nye par nå... Endret 21. oktober 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Diemme Roccia Vet ligger vel til 2500 kr hos nettbutikken til Ferner? Finnes de billigere noen steder? Tvilsomt. Tråler nettet i ny og ne etter rimelige Diemme og det beste jeg finner er enten sølvfargede eller andre obskure farger, eller kjipere modeller enn Roccia Vet som har en halvlav pris på eBay. Skal man ha Roccia Vet i en fin farge må man dessverre ut med 2500,-. Man kan dog finne kupp på f. eks Red Wing ved å tråle eBay. Chippewa Service Boots og L.L. Bean Kathadin er også flotte boots som visstnok er hakket under Red Wing kvalitetsmessig, men bedre enn Timberland, Wolverine osv, og som man kan få tak i til rundt 1000,- - 1500,- om man er litt lur på eBay eller andre amerikanske nettbutikker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vil disse skoene duge som vintersko?http://www.xxl.no/sko/herresko/fritidssko/timberland-original-pull-on-fritidssko-herre/p/1090828_1_style De står listet under vintersko på XXL, men kan ikke se noe om de er vanntette eller foret. Et annet alternativ jeg fant var disse: http://www.zalando.no/timberland-ek-stormbucks-stovletter-sort-ti112c03l-703.html Der står det i hvert fall at de er foret. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ja, det gjør de nok.Var ikke de peneste av sinn sort da. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har du tips til noen andre jeg kan se på? Jeg bare tok en kjapp titt på Zalando og XXL, og de var blant skoene som lå høyt oppe på listene. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Selv bruker jeg chelsea boots fra Sebago som vintersko. Går utmerket til mitt bruk, selv om de ikke er foret. Hva som er akseptable vintersko kommer vel rett og slett an på hvor man bor, og hvordan de skal brukes. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Disse feks, http://www.zalando.no/john-white-cheshire-stovletter-brun-jw412d002-o12.html De er ikke foret da, men slike sko lages ofte litt større slik at du kan bruke tykke sokker. Jeg bruker heller sokker enn at de er foret for å være ærlig. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Blir det ikke veldig vanskelig å holde den slags type skinn rent om vinteren? Jeg bare tenker når det er slafseføre, veisalt osv. Skoene blir brukt i nord, Tromsø/Bodø. Jeg bare tenker at det kanskje ville vært bedre med skinn "av denne typen": http://www.zalando.no/timberland-stormbucks-stovletter-sort-ti112c06a-802.html Eller? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ikke noe værre å holde semsket skinn (som Pat linket til) pent i forhold til vanlig glatt skinn. Begge to kan bli litt misfarget av veisalt. Bare pass på å impregnere det semska skinnet og børst godt av etter en dags bruk. Har selv et par med Clarks Desert Mali som fortsatt ser nye ut, selv om de er brukt i byslaps i to vintre, begynner på tredje nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tvert imot er semska skinn enklere å vedlikeholde enn glatt. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter noen nye Chelsea boots. Trenger noen som ser stilig ut og som er gode å gå med. Går rundt 7-8 timer på jobben om dagen så det er viktig at de har en myk/god såle. Har tittet litt på disse http://www.drmartens.com/uk/Mens/Mens-Boots/Dr-Martens-Victor-Boot/p/15689202 Gjør de jobben? Prøvde de i butikken og syntes de var litt harde å gå med, men selgeren mente at de blir bedre når jeg får gått dem inn. Kom gjerne med andre forslag. Er åpen for både semsket og vanlig skinn så lenge de er brune Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg synes, og nå snakker jeg rett fra levra, at de så ganske grelle ut..Men det er vel gjerne en konsekvens av at du skal ha noe som er godt å labbe rundt i over lengre perioder. Jeg foretrekker at chelsea boots har relativt beskjedne såler, men de er jo gjerne litt hardere for bena om du skal gå mye. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter noen nye Chelsea boots. Trenger noen som ser stilig ut og som er gode å gå med. Går rundt 7-8 timer på jobben om dagen så det er viktig at de har en myk/god såle. Har tittet litt på disse http://www.drmartens.com/uk/Mens/Mens-Boots/Dr-Martens-Victor-Boot/p/15689202 Gjør de jobben? Prøvde de i butikken og syntes de var litt harde å gå med, men selgeren mente at de blir bedre når jeg får gått dem inn. Kom gjerne med andre forslag. Er åpen for både semsket og vanlig skinn så lenge de er brune Jeg synes Dr.Martens er mest for punkere, rockere og damer med lilla støvler og den stiilen. Foraldel det er god kvalitet, men til sin stil. Den lappen bakpå og det massive preget ødelegger litt. Men det kan funke til rocka stil og jeans. Personlig synes jeg de semskede lengre oppe er veldig fine, de kostet ikke all verden heller. Da får du en mer "ordentlig" stil, som er veldig fleksible og også kan brukes til jeans etc... http://www.zalando.no/john-white-cheshire-stovletter-brun-jw412d002-o12.html Endret 25. oktober 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Går rundt 7-8 timer på jobben om dagen så det er viktig at de har en myk/god såle. Uavhengig av hvilke sko du kjøper så bør du hvert fall kjøpe to par. Bruker du samme par hver dag med så mye belastning vil du slite de ut med en gang. Skinn trenger "hviletid". Derfor skal man ikke bruke skinnsko flere dager på rad. Endret 25. oktober 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Var innom Skomaker Dagestad på fredag og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har vært der før. Anbefales! Utrolig sjarmerende butikk, prisene er ikke høye mtp. moms på sko fra utlandet, utvalget er bra, strålende ansatte. Skal fra nå av slutte å handle sko på nettet. Skotrær inkludert. De få hundrelappene ekstra det koster å handle i fysisk butikk er verdt hver krone. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Prøver her da Bruker 42 i Docksides. Skal jeg gå for 41 eller 42 i Clarks Desert Boots? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det beste er nok å gå i butikk og prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Selvfølgelig, men aner ikke hvor. Trenger egentlig skoene så kjapt som mulig. Får vel bare prøve 41. Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Noen som har forsalg til gummistøvler? Har snart gått istykker mine Hunter-støvler, og vurderer om jeg skal kjøpe noe annet eller om jeg bare skal kjøpe et par like når de går dukken. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ta en tur på felleskjøpet eller en sportsbutikk, så får du deg noe mer solid til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå