darkness| Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Der var det rimelig dødt, ja.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg bruker en del trainers selv jeg også. Fan av Adidas jeg, New Balance blir fort litt hipster. Dette er nyeste parret, Adidas Trimm Star (de burgunder og gule) Endret 2. oktober 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Problemet mitt med New Balance er at de er ganske smale, så passformen til New Balance passer meg rett og slett ikke. Har det samme problemet med Nike Free Run (for smale). Veldig fornøyd med Nike Lunarglide 5+ dog, som er ekstremt behagelige å ha på se, samt at de er ganske nøytrale til å være joggesko, så kan faktisk brukes til skole osv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bruker en del trainers selv jeg også. Fan av Adidas jeg, New Balance blir fort litt hipster. Dette er nyeste parret, Adidas Trimm Star (de burgunder og gule) De var nice! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Problemet mitt med New Balance er at de er ganske smale, så passformen til New Balance passer meg rett og slett ikke. Har det samme problemet med Nike Free Run (for smale). Veldig fornøyd med Nike Lunarglide 5+ dog, som er ekstremt behagelige å ha på se, samt at de er ganske nøytrale til å være joggesko, så kan faktisk brukes til skole osv.Har også et par Lunarglide. De er by far de mest behagelige skoene jeg har. Brukes til utetrening for min del. De er litt for kraftige til at jeg kunne brukt de til hverdags. Jeg har så tynne legger og bruker skinnyjeans, så ville sett rart ut. Nike Free passer foten min utmerket bare jeg går opp i str. Jeg har veldig smale føtter og lav vrist. Endret 3. oktober 2014 av darkness| Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 I tilfelle folk ikke vet det, det er ofte forskjell på bredden hos Nike, og de merker hvilke sko som er smalere enn andre. F.eks. Nike Free 3.0 er smalere enn Nike Free 4.0 som igen er smalere enn 5.0. Så det å si at f.eks Nike free er for smal for en blir ofte feil, da den kommer i tre forskjellige bredder. Dette gjelder riktignok ikke alle modeller, men det jeg har blitt fortalt at alle med modellnavn XXX 3.0/4.0/5.0 kommer i forskjellige bredder. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Problemet mitt med New Balance er at de er ganske smale, så passformen til New Balance passer meg rett og slett ikke. Har det samme problemet med Nike Free Run (for smale). Veldig fornøyd med Nike Lunarglide 5+ dog, som er ekstremt behagelige å ha på se, samt at de er ganske nøytrale til å være joggesko, så kan faktisk brukes til skole osv. Prøv Adidas, de har masse forskjellige modeller som har forskjellige egenskaper. Å drar du i en butikk hvor de har litt peiling kan du sikkert bare forklare også finner de noen som funker. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Problemet mitt med New Balance er at de er ganske smale, så passformen til New Balance passer meg rett og slett ikke. Har det samme problemet med Nike Free Run (for smale). Veldig fornøyd med Nike Lunarglide 5+ dog, som er ekstremt behagelige å ha på se, samt at de er ganske nøytrale til å være joggesko, så kan faktisk brukes til skole osv. De utvider seg en god del etter bruk. Fikk litt lyst på disse Flyknitsa i Sage, men har så mange andre par sko at jeg ikke kan rettferdiggjøre det... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Problemet mitt med New Balance er at de er ganske smale, så passformen til New Balance passer meg rett og slett ikke. Har det samme problemet med Nike Free Run (for smale). Veldig fornøyd med Nike Lunarglide 5+ dog, som er ekstremt behagelige å ha på se, samt at de er ganske nøytrale til å være joggesko, så kan faktisk brukes til skole osv. De utvider seg en god del etter bruk. Fikk litt lyst på disse Flyknitsa i Sage, men har så mange andre par sko at jeg ikke kan rettferdiggjøre det... Nike Free 5+ var så tight i bredden at de var ubrukelige, så tviler på at de hadde formet seg til å bli komfortable. Synes Nike Flykit 2 ser lovende ut, en blanding mellom Nike Free serien og Nike Lunarglide, som er litt bredere også (like bred som Lunarglide). Tycks? Endret 3. oktober 2014 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 De ser nice ut. Er en smule lei av å pirke småstein ut av sålene.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Aldri hatt det problemet jeg da, hehe. Fant også disse, Nike Flyknit Chukka, så jo fine ut? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Var noen som spurte om boots på forrige side. Jeg kjøpte Herring Burgh for ca. to måneder siden og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Personlig har jeg faktisk ikke sneakers for tiden (blakk), men kunne tenkt meg et par New Balance 420. Ellers liker jeg også Common Projects godt, men de er jo så jævlig dyre. Nike 3, 5 osv er også ok, så lenge de er i et nøytralt design. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har et par NB 420 i sort, tidenes kjedeligste farge, men de er veldig komfortable. Plukket opp et navy par NB 501 for et par dager siden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har tenkt på å kjøpe nye sneakers ganske lenge nå. Hvis jeg skulle punge ut +1000kr på sko, hadde jeg heller likt å bruke de på skinnsko enn sneakers. Men hva synes dere om disse? Nike Internationalist: Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har disse Nike Int. selv, utrolig deilige å gå med. Anbefales! 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvordan er størrelsen? Jeg bruker 7.5UK i Nike Free Run. Vil 7.5UK hos Nike Internationalist passe meg? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Wow, to poster og det her ble plutselig til en sneaker-tråd.. Neida, er fan av sneaks sjæl, men føler ikke jeg har helt stilen til å gå med de mest fargerike av dem. Har sett litt på noen grå fra New Balance, men det er dessverre andre ting som har høyere pri enn nye sko om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Edit: feil tråd Endret 4. oktober 2014 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Har tenkt på å kjøpe nye sneakers ganske lenge nå. Hvis jeg skulle punge ut +1000kr på sko, hadde jeg heller likt å bruke de på skinnsko enn sneakers. Men hva synes dere om disse? Nike Internationalist: Synes de var pene. Jeg har Nike Internationalist selv, men i svart. Kjøpt ganske nylig, men har sett mye bruk. Endret 5. oktober 2014 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå