cppdude Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Bestilte et par nye sko, så får vi se hvordan de passer vente vente vente.... Vass U Last. 8 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Bestilte et par nye sko, så får vi se hvordan de passer vente vente vente.... Vass U Last. Herlige sko! U-lesten er en av de beste rtw-lestene imo. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Siklet litt når jeg så den annonsen jeg også. Gratulerer, flotte sko! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Å fytti. Den lesten er råstilig. Gratulerer Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er det noen som vet om det er noen som kjører tilbud på Sebago Docksides eller Spinnaker? Har 2 onkelbarn i tennårene som har bursdag, og tenkte kanskje at hvert sitt par med Docksides hadde vært ypperlig gave. Ser noen skrev om at Coop Obs kjørte et tilbud, men det er vel kanskje ikke lenger, også er det vel utsolgt? Finnes det noen andre steder? Er ute etter klassiske modeller, ikke av de sterke fargene, men mer av de mørkeblå/brune typen semsket og de brune. Alt under 800 kr pr. par er vanvittig bra Rundt Oslo-området eller gjerne fra nett Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Mulig XXL fortsatt kjører noe tilbud på de? Ikke så lenge siden jeg så de der til ca Obs-pris. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Var innom ista på XXL på Sandvika. Var ikke Docksides der nå... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er det noen som vet om det er noen som kjører tilbud på Sebago Docksides eller Spinnaker? Har 2 onkelbarn i tennårene som har bursdag, og tenkte kanskje at hvert sitt par med Docksides hadde vært ypperlig gave. Ser noen skrev om at Coop Obs kjørte et tilbud, men det er vel kanskje ikke lenger, også er det vel utsolgt? Finnes det noen andre steder? Er ute etter klassiske modeller, ikke av de sterke fargene, men mer av de mørkeblå/brune typen semsket og de brune. Alt under 800 kr pr. par er vanvittig bra Rundt Oslo-området eller gjerne fra nett Ferner Jacobsen har salg akkurat nå. Jeg så et par Sebago (eller Sperrys) på salg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Lurer på om jeg skal bestille et par desert boots fra Meermin. Er de true to size? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 ^ Mine er ihvertfall det. Bruker mellom 6 og 7 til vanlig, og mine er i størrelse 6,5. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Lurer på om jeg skal bestille et par desert boots fra Meermin. Er de true to size?Bruker 7 til 7.5 UK og må opp på 7.5 UK med meermin pga skoene deres har litt lav rist. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ser ut til at Litchfield er ute av produksjon. Kan noen anbefale et par brogue boots til rundt 2000 kroner og ned? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Herring Burgh kanskje? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Herring Burgh kanskje? De så fine ut, men utsolgt i størrelse 9 dessverre. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 3 for 2 på Footway! Greit utvalg i Loake. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noen som har http://meermin.es/articulo.php?idArt=4341# ? Usikker på om jeg skal gå for de eller Herring Burgh. Skulle gjerne sett flere bilder av de fra Meermin. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det er vel noen her som har dem i semsket eller tam grain i alle fall. Jeg synes de er kule, vurderer de samme selv. Er det forresten noen som vet hvordan leveringstidene fra Meermin er for tiden? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Er Nike Free 5.0 TTS? Vurderer å bestille et par nå. Bruker 43 i Adidas/New Balance. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Synes jevnt over Nike er små i størrelsen. Har tøysko ala Janoski, Lunareclipse, Free og en eller annen Air Pegasus. Alle er små i størrelsen, sammenlignet med andre sko jeg har fra Converse, Barker, Herring, Carmina osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå