Raspeball Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Noen her inne som vet om (sko)butikker i Trondheim som fører Clarks, og som kanskje kan ha inne Desert London eller Jink? Skulle gjerne ha prøvd et par, men det har ikke vært å oppdrive. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Noen her inne som vet om (sko)butikker i Trondheim som fører Clarks, og som kanskje kan ha inne Desert London eller Jink? Skulle gjerne ha prøvd et par, men det har ikke vært å oppdrive. Skoringen (tror jeg) i Olav Trygvassons gate har hatt Clarks til tider, kan prøve der. Kanskje ikke gode odds, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Noen her inne som vet om (sko)butikker i Trondheim som fører Clarks, og som kanskje kan ha inne Desert London eller Jink? Skulle gjerne ha prøvd et par, men det har ikke vært å oppdrive. Skoringen (tror jeg) i Olav Trygvassons gate har hatt Clarks til tider, kan prøve der. Kanskje ikke gode odds, men verdt et forsøk. Har ikke troen, men skal sjekke innom uansett. Takk for svar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Noen her inne som har erfaring med Loake Whitehall? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Nye hvite skinnsko fra wesc førpris 999skr kjøpt på rea hos revolt for 199skr. Fant en butikk med sebago Docksides til 500skr... Endret 27. mai 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Nye hvite skinnsko fra wesc førpris 999skr kjøpt på rea hos revolt for 199skr. Fant en butikk med sebago Docksides til 500skr... Hvor fant du docksides til 500? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Nye hvite skinnsko fra wesc førpris 999skr kjøpt på rea hos revolt for 199skr. Fant en butikk med sebago Docksides til 500skr... Hvor fant du docksides til 500? En skobutikk i Strømstad, tror den her Jannes, de hadde Sef dyrere modeller av Sebago Docksides også. Ned bakken ved color line og sjøen.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sko-Janne heter de vist. Finner de på Gule sider. De hadde masse Sebago sko for å si det sånn, men ikke så stor butikk helt vanlig grei störrelse... Tror de hadde noen andre merker også, men Sebago var det som dominerte mest... Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 På mine "eldre" dager går jeg stort sett i diverse sko laget av skinn, men nå om sommeren så kan det tidvis være behagelig å vandre i sneakers. Sole Service var alltid butikken, men etter at de la ned i september i fjor står jeg igjen som et spørsmålstegn: Hvilke butikker i Oslo bør jeg sjekke ut på min leten etter gode sommersko/sneakers? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 På mine "eldre" dager går jeg stort sett i diverse sko laget av skinn, men nå om sommeren så kan det tidvis være behagelig å vandre i sneakers. Sole Service var alltid butikken, men etter at de la ned i september i fjor står jeg igjen som et spørsmålstegn: Hvilke butikker i Oslo bør jeg sjekke ut på min leten etter gode sommersko/sneakers? Stress og Urban er vel de som ligner mest på Sole. Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvad tycks om disse skoene her? http://www.zalando.no/zign-elegante-snoresko-brun-zi112a022-708.html Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes de så veldig dårlig proporsjonert ut. Lange og spisse... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ser ut som noe fra Primark. 1 Lenke til kommentar
tomjenssen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som har forslag til nye sko til meg? Mine gammle Vans begynner å bli slitt, og kunne godt tenkt meg noen nye. Liker generelt "lave" sko som er lett å bare smette på seg når man er på tur ut døra. Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Synes de så veldig dårlig proporsjonert ut. Lange og spisse... Ser ut som noe fra Primark. De var utrolig lite pene. Hehe, enstemmig her, ja. Noen som kan anbefale meg pensko til under tusenlappen (kanskje rundt en 7-800), fortrinnsvis sort, men brune funker også. Endret 3. juni 2014 av Phil Leotardo Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Vil bare anbefale Quality-Shop.com, meget fornøyd med de. De er forhandler av Loake og kan skaffe hvilket som helst Loake par på bestlling, samt at de har Carmina osv inne. Gratis frakt til Norge også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Forferdelig skummel nettside. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Forferdelig skummel nettside. Huh? Har Loake Pimlico ved siden av meg her som jeg bestilte derfra. De svarer meget fort på epost, tilogmed på søndager... Har også egen Facebookside med mange likes. De har blant annet Swaine Brigg paraplyer, Albert Thurston bukseseler, Phantarella sokker, Drakes slips og Carmina sko m.m. Endret 3. juni 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Forferdelig skummel nettside.Huh? Har Loake Pimlico ved siden av meg her som jeg bestilte derfra. De svarer meget fort på epost, tilogmed på søndager... Har også egen Facebookside med mange likes. Hehe, mente ikke skummel som i scam, men skummel som i alt for mye fristende. Veldig bra utvalg av merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå