Funkmasterfleksnes Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg er fornøyd i allefall Endret 7. mai 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke noen sko jeg hopper i taket av heller. De til Genser var penere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vans er perfekt på sommeren da. - Lette å ta på seg - Veldig tynne. Som er deilig viss det er varmt. Det jeg ikke liker er byggekvaliteten. Limet som skoen er på en måte satt sammen på, løsner veldig fort, og du får åpninger på siden av skoen. Noe som gjør at det kommer ekstra mye vann igjennom. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Vans er perfekt på sommeren da. - Lette å ta på seg - Veldig tynne. Som er deilig viss det er varmt. Det jeg ikke liker er byggekvaliteten. Limet som skoen er på en måte satt sammen på, løsner veldig fort, og du får åpninger på siden av skoen. Noe som gjør at det kommer ekstra mye vann igjennom. Foretrekker sko av denne typen når det kommer til komfortable sommersko. Brukes uten sokker. I tillegg litt færre som har de da "alle" har vans. Endret 7. mai 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vurderer Vans Era da. De er litt mindre mainstream enn vanlige Vans Slip-on. Må ha noen lette og tynne sommersko snart hvertfall. Har et par med All-Stars, men de er jo litt høye igjen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Har sett på Vans Era selv, er fristet til å kjøpe dem. Endret 7. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vans Era er dritfete. Noen som har link til noen norske nettbutikker som har dem? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=128 - let litt på sidene der, tror de har de Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Vans Era på stress.no Vans Era på Urbanshop.no Jeg digger dem Endret 7. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kva er eigentlig greia med så store sålar på vans? Held meg heller til plims frå Eurosko enn vans på sommaren.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det skjønner ikke jeg heller. Vans har alltid hatt sånne store såler på Slip-ons skoene. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan er muligheten for å få tak i NIKE AIR YEEZY? Hvilke farger finns forresten? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Glem det, jeg som egentlig bare kopierte enn post fra lenge siden som var feil.. De sorte ble releaset nå på lørdag og er utsolgt. Skal du ha dem sats på diverse resellers på andre fora, men forvent høye priser. Endret 7. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Satt å leste i en skotråd på ett annet fora og egentlig bare kopierte en gammel post jeg skrev der som både var feil og utdatert ;p Rettet opp nå. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ja, Krisvanassche (usikker på stavemåte) har mye kult Endret 8. mai 2009 av Homme Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i sko typ Vans Era eller Slip-Ons i over størrelse 46? Trenger noen tynne sko til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå