hfthomas Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 HSAB fungerte for halvannen uke siden for meg. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Fungerer ingen avslagskoder hos herring lenger? Får verken TWEET10 eller HSAB til å fungere. Vanligvis må summen være over £99 eller £150. Prøv ANDY10 for 10% avslag. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 HSAB gjelder også bare på sko fra Herring, ikke f.eks. Loake eller Cheaney. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 HSAB gjelder også bare på sko fra Herring, ikke f.eks. Loake eller Cheaney. Det er Herring Knightsbridge for 162,50£. Ser ikke ut til å fungere for noen av Herring sine sko. ANDY10 fungerte, så bruker bare den. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 God skikk å pusse sko med en gang de kjøpes, eller kommer finere sko som regel bra nok behandlet fra produsent? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Etter min erfaring med "mellomsegmentet" (det er mulig det er annerledes for de virkelig dyre skoene) er det tvert imot: Finere sko fra skikkelige produsenter må pusses godt når du får dem, "pensko" fra kjipe produsenter "skinner" fra start fordi de er behandlet, men kan ikke pusses opp igjen bra. Når du får skoene bør du først bruke nøytral fuktighetsgivende skokrem som saphir renovateur, og så enten voks eller krem i rett farge (som oftest sort, mørkebrun, mellombrun eller lys brun) som du smører de inn med og lar trekke inn litt og pusser godt. Sistnevnte to steg gjentar du en del ganger, og siste gangen pusser du virkelig godt. Sjekk www.hangerproject.com sine guider om du er usikker, de er veldig bra. Lenke til kommentar
Asket Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Bruk 1925 så slipper du å ta av all fargen hvis finishen fra fabrikken er gjort på en spesiell måte. Renovateur tar farge, og kan gi et ganske alvorlig resultat hvis du ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Sikker på at du ikke blander med renomat? Jeg har ihvertfall aldri opplevd at renovateur tar farge. Bruk 1925 så slipper du å ta av all fargen hvis finishen fra fabrikken er gjort på en spesiell måte. Renovateur tar farge, og kan gi et ganske alvorlig resultat hvis du ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Bruk 1925 så slipper du å ta av all fargen hvis finishen fra fabrikken er gjort på en spesiell måte. Renovateur tar farge, og kan gi et ganske alvorlig resultat hvis du ikke er forsiktig.Ehm nei. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Eneste jeg har tilgjengelig i leiligheten nå er en krukke mørkebrun Boston Shoe Cream, i tillegg til en lærbalsam fra eurosko. Kan umulig ødelegge skoene, men når jeg først skal få meg et par fine sko vil jeg ikke fucke til noe heller... Viss jeg ikke tar feil hadde Høyer inne diverse skopleie. Kan iallfall ta en tur og se. Endret 8. mai 2014 av -sebastian- Lenke til kommentar
Asket Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Sikker på at du ikke blander med renomat? Jeg har ihvertfall aldri opplevd at renovateur tar farge. Bruk 1925 så slipper du å ta av all fargen hvis finishen fra fabrikken er gjort på en spesiell måte. Renovateur tar farge, og kan gi et ganske alvorlig resultat hvis du ikke er forsiktig. Det kommer an på finish. Loake og bedre bør være safe, men enkelte metoder er skjørere enn andre. Prøv og bruk renovateur på et par du selv har pusset opp med en ren klut. Den vil bli farget av produktet du har brukt, ergo den tar farge. Sko pusses opp på fabrikker på samme måte som du gjør selv, eller med enklere og raskere metoder. Det er de enklere metodene som er sårbare. Endret 8. mai 2014 av Asket Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Bruker alltid Saphir Renovatour først, så 1-2 lag med skokrem i valgt farge, for så å avslutte med et lag med wax/polish. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Lærbalsamen består av kokosfett, lanolin, bivoks samt "naturlige oljer"; tror du det vil funke som wax/polish, Rankiz?*eller dere andre. :) Endret 8. mai 2014 av -sebastian- Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) DECK20 for 20% avslag på Herring Fowey Yay or nay? Endret 9. mai 2014 av Mladic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Yay! Er jo billig det. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Noen tips til fine brune casual sko, da mine forrige ble ødelagt ved at jeg skulle krysse en myr. Jeg har navy docksides og tenkte i utgangspunktet å kjøpe noe annet enn brune båtsko sånn som de over (selv om de var kjempefine). Noen ideer? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg skulle gjerne hatt et par tassle loafers til under 2000 kroner. Noen forslag? Liker ganske godt disse fra Suit Supply, men er svært skeptisk til å kjøpe sko derfra. Liker også denne skoen på bildene hvor den er brukt i et antrekk, men liker ikke så godt detaljene. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hva med Loake Lincoln? Antagelig bedre kvalitet enn Suit Supply, i hvertfall. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=7808 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Meermin har også noen som er rimelige, blant annet disse: http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=4337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå