dag1234 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Fikk svar fra Herring i dag. 30 måneder uten handel må til for å få 25%. Fikk likevel 10%, men det svarer seg jo å vente. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke noen som har et eller to par skotrær liggende til overs som de er villige til å selge? Gjelder størrelse 43. Hvis det er noen som trenger skotrær, så må jeg nesten bestille fra Bexley selv. Det blir svært gunstig om man kjøper flere par med skotrær. Så bare skrik ut om dere er gira på et aldri så lite gruppekjøp. Lenke til kommentar
Asket Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har et par Loake Buckingham, men lurer på om dette er en feil med skoen? Det sorte stikker litt utenfor sømmene på flere steder. Er dette slurv og mulighet for reklamasjon? Kjøpt fra Footway.no. Det der er vel ikke noe å bry seg om, og jeg tror heller ikke det blir sett på som en reklamasjon. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det noen "regler" som gjelder for denne fargen på sko?http://www.zalando.no/john-white-westbury-snorestovletter-brun-jw412c001-709.html Har alltid brukt sorte sko, så jeg ble litt usikker på hva spillereglene er for denne typen. Muligens et tåpelig spørsmål, men det får bare være Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Til sommer og/eller høst så er det en veldig ålreit farge i mine øyne 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hva synes dere om slip on snickers som denne saken? Er på utkikk etter noen nye joggesko til varmere vær. Usikker på utseende, men får de for en latterlig lav pris... http://www.blue-tomato.com/no-NO/product/Quiksilver-Foundation+Shoes-301077726-white+black+red/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 De der var bælstygge. Skal du ha slip-on sko, går for espradrilles eller loafers. Hvis du absolutt må ha sneakers, går for orginalen fra Vans (i ensfarget variant), evt. så har vel PRL noe lignende? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Får veldig fjortis/skater-vibber av sånne sko. Anbefaler å høre på KKake Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kjøp heller trainers. Feks New Balance eller Adidas. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ja synes de har rart utseende, men koster bare 250kr. Kunne jo brukt de i hagen etc.. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 En liten bruker erfaring:Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/. Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au.Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England.Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg. Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark... Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge. Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 En liten bruker erfaring: Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/. Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au. Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England. Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg. Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark... Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge. Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler? Geez, 1534 kr for å reparere sko som koster hvor mye? Har byttet ut hælene på to par sko fra Herring som var med lærsåler. Byttet til gummisåler hos lokal skomaker, brukte to ulike, greit resultat begge gangene. Husker ikke helt hva jeg betalte, men en ca 400 kr kanskje... 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Noen plasser jeg kan få tak i billige docksides? Helst fra USA. Amazon er ganske billig, men de har få farger inne i min størrelse. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er i markedet for et par nye brune oxfords. Skal til Paris i påsken, og trenger tips til steder å besøke for sko der. Tenkte jeg skulle innom Carmina og Crockett & Jones, selv om de muligens blir litt i dyreste laget. Skal også sjekke ut Loding, som virker å ha greie sko til greie priser (~Meermin). Er åpen for tips om alle slags (sko)butiker. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Er i markedet for et par nye brune oxfords. Skal til Paris i påsken, og trenger tips til steder å besøke for sko der. Tenkte jeg skulle innom Carmina og Crockett & Jones, selv om de muligens blir litt i dyreste laget. Skal også sjekke ut Loding, som virker å ha greie sko til greie priser (~Meermin). Er åpen for tips om alle slags (sko)butiker. Ville sjekket ut Septieme Largeur, de har butikker i Paris. http://www.septiemelargeur.fr/our-shops-w550-en.html De har fått god omtale på SF hvertfall og skal ha gode sko for prisen. Btw hvorfor akkurat brune oxfords? Endret 8. april 2014 av Xtra Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Fordi det er det jeg skal ha denne gangen her, bare Takk for tips, btw! Endret 8. april 2014 av gard. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 En liten bruker erfaring: Trengte å skifte såler på mine CT-sko, og forhørte meg om hva CT anbefalte, de foreslo http://www.leathersole.co.uk/. Litt dyrt, £70 + 18 i returporto. Litt drøyt for sko som i utgangspunktet kostet £99. Men skitt au. Så oppdaget jeg at Posten skulle ha 300,- for å sende skoene til England. Det varte og rakk, men så kom de da til slutt. Da ville Staten ha 355,- i toll og avgifter. Utgiftene til reparasjon er tollpliktig, kan de fortelle meg. Totalt for å repararere skoene 1534,-. Jada...hark, hark... Noe sier meg at det er dårlig butikk, jaffal for meg. I tillegg er gummihælene av simpel kvalitet, og setter svarte merker i gulvet. Med andre ord, bokstavelig talt en lærepenge. Er det noen andre som har gode erfaringer med å skifte lærsåler? Geez, 1534 kr for å reparere sko som koster hvor mye? Har byttet ut hælene på to par sko fra Herring som var med lærsåler. Byttet til gummisåler hos lokal skomaker, brukte to ulike, greit resultat begge gangene. Husker ikke helt hva jeg betalte, men en ca 400 kr kanskje... Det kostet i utgangspuktet £99, altså ca 1000,-. Takk for tipset om å skifte hælene her lokalt. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Skal gå til innkjøp av en skjorte eller to til sommeren fra Luxire, noen som har gode forslag?EDIT: postet i feil tråd, skulle egentlig være i mote- og velværecafé. Endret 9. april 2014 av Xposure Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Skal gå til innkjøp av en skjorte eller to til sommeren fra Luxire, noen som har gode forslag? EDIT: postet i feil tråd, skulle egentlig være i mote- og velværecafé. Spørs hva du vil h, enten det er oxford, gingham, chambray, flannel etc. Jeg er fornøyd med mine Blue University Stripes Oxford, Classic Blue Oxford og Red Universitry Stripes Oxford. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Skal gå til innkjøp av en skjorte eller to til sommeren fra Luxire, noen som har gode forslag? EDIT: postet i feil tråd, skulle egentlig være i mote- og velværecafé. Spørs hva du vil h, enten det er oxford, gingham, chambray, flannel etc. Jeg er fornøyd med mine Blue University Stripes Oxford, Classic Blue Oxford og Red Universitry Stripes Oxford. Jeg vet nå ikke helt. Har allerede den siste skjorte du linket til, og tror den kanskje blir for varm når det blir skikkelige sommertemperaturer. Da er kanskje chambray bedre, men vet ikke om det holder samme kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå