Essem Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Du burde i hvert fall kjøre et par runder med impregnering. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Fulgte vel med sprayimpregnering, så bare kjør på med det, og børst av eventuell møkk og gjørme når du har brukt de. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Fulgte vel med sprayimpregnering, så bare kjør på med det, og børst av eventuell møkk og gjørme når du har brukt de. Det fulgte ikke med noen spray. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Denne er perfekt; vannet bare preller av etterpå. Endret 22. februar 2014 av cbfn Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Så puster vel heller ikke læret heller etter en slik behandling? Tenker spesielt på chukkas som ikke er like åpne som loafers. Kan ende opp med fukt som stenges inne i løpet av en dag med bruk, og særlig hvis man bruker dem flere dager i strekk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 ^Det er grunnen til at man ikke skal impregnere vanlig skinn. På semskede sko er det ikke noe problem. 5 Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skomakertips i Bergen? Må ha nye såler på et par wingtips som har fått smake litt for mye på brosteinen. Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Noen sko til våren å anbefale? Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hva slags sko bruker dere når det er full vinter ute? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Duck boots hvis det er slafs og generelt vått, eller skrekkelige mengder snø. Lite av sistnevnte i Stavanger heldigvis. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Gummistøvler. Men det er i Bergen da, her er det aldri skikkelig vinter. På hytten bruker jeg duck boots. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis det er helt kaos med slaps og store dammer med vann bruker jeg høye gummistøvler til jobb. (Har skift på kontoret). Om det er tørrere bytter jeg stort sett på mellom Herring Burgh, Loake Kempton og ett par eldre Chelsea boots. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg bruker også gummistøvler hvis det er helt jævlig ute, ellers bruker jeg ofte RM Williams eller semskede chuckas fra Meermin. Semsket skinn og gummisåler er løsningen imo. Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Gummistøvler 90% av gangene, ellers semskede Chelsea boots fra Herring, unntaksvis Jodhpurs fra Carmina med dobbel Dainite. Bergen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er semsket skinn enklere å rengjøre enn kalveskinn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Duck boots hvis det er slafs og generelt vått, eller skrekkelige mengder snø. Lite av sistnevnte i Stavanger heldigvis. Seriøst? Duckboots forbinder jeg med sånt ungene mine bruker i barnehagen.. Er duckboots mer godkjent enn gamasjer? 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Duckboots er jo rimelig klassisk. Bare ikke i Norge. Gamasjer? Det bruker jeg på fjellskitur. Kalosjer tenker du på? Det funker på monks, oxfords og annet man bruker til dress. Til Barbourjakke eller tilsvarende, jeans og boots funker ikke kalosjer like godt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Forskjell på Sorrell og LL Bean og.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå