OlafG Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Prisen er oppgitt på siden. Det eneste du trenger å gjøre er å legge på moms og fortollingsgebyret. Lenke til kommentar
paalaolao Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Prisen er oppgitt på siden. Det eneste du trenger å gjøre er å legge på moms og fortollingsgebyret. Ja stemmer, var det jeg trodde. Håpet at moms og toll var i prisen ved utsjekking. Takk for svar og ha en fin fin kveld. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Trekker ikke Meermin av VAT? Lenke til kommentar
paalaolao Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Takk for alle svar. Nå er jeg kanskje litt dum her, men er det noen som har kjøpt et par og så kan gi meg et ca beløp i kroner? Altså hva jeg kan forvente å betale. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ta for deg worst case scenario og forvent rundt 1.800,- Lenke til kommentar
paalaolao Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ok, det var ikke så gale. Herlig, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva slags settinger bruker dere alle disse skoene i? Føler 90% av skoene som blir postet her er altfor stive for hverdagsbruk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hva slags settinger bruker dere alle disse skoene i? Føler 90% av skoene som blir postet her er altfor stive for hverdagsbruk. Jeg bruker stort sett alltid skinnsko til hverdagsbruk. Stort sett ikke noe problem, med mindre du er ungdomsskoleelev eller noe sånt. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Noen som har hørt om Gregers før? Bra eller dårlig? Fant utrolig lite informasjon om merket. Det er tydeligvis norsk. Så disse på salg hos Retro for et par dager siden... Lenke til kommentar
paalaolao Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Noen som har hørt om Gregers før? Bra eller dårlig? Fant utrolig lite informasjon om merket. Det er tydeligvis norsk. Så disse på salg hos Retro for et par dager siden... Jeg kjøpte et par (samme modell) på Retro for tre/fire år siden. Dog var det en litt dårligere såle (en tidligere modell enn den på bildet), men det skal sies at jeg har brukt de mye gjennom hver vinter. Vanvittig gode å gå i. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hva slags settinger bruker dere alle disse skoene i? Føler 90% av skoene som blir postet her er altfor stive for hverdagsbruk. Jeg bruker stort sett alltid skinnsko til hverdagsbruk. Stort sett ikke noe problem, med mindre du er ungdomsskoleelev eller noe sånt. Ikke noe problem nei, men virker imo noe pretensiøst. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvilke sko mener du man bør bruke for å ikke fremstå som "pretensiøs" da? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Skjønner ærlig talt ikke hvordan disse eller disse (bare i snuff suede) kan se så veldig pretensiøse ut til hverdags. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Bruker noen brogues med lukket snøring (som jeg vet noen skonerds reagerer på) til hverdags selv uten at jeg har noen problemer med formaliteten der. Skal nevnes at de er semsket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Jeg har ett par boots i tan scotch grain kalv, et par chukkas i semsket og et par longwings i scotch grain som jeg bruker til hverdags, i tillegg til et par båtsko. haters gonna hate Endret 10. februar 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg bruker også wingtips derbies i scotch grain, chuckas i vanlig calf og double monks til hverdags. Hvis folk synes jeg ser pretensiøs ut så får det bare være. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Mange av disse beskrivelsene kunne vært skrevet på fransk og jeg hadde forstått like mye om skoene dere prater om Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Fikk skoene mine fra Herringshoes i dag. Bestilte på torsdag. Overraskende hvor kjapt det gikk. Til og med DHL imponerte. De ringte to ganger, først da de kjørte ut med bilen, så når de kom på døren, OG sjåføren svarte på sms for å avtale hvor de kunne levere pakken dersom jeg ikke var hjemme. Er for øvrig veldig fornøyd med skoene. Enda finere på ekte enn på bilder. Endret 10. februar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fikk skoene mine fra Herringshoes i dag. Bestilte på torsdag. Overraskende hvor kjapt det gikk. Til og med DHL imponerte. De ringte to ganger, først da de kjørte ut med bilen, så når de kom på døren, OG sjåføren svarte på sms for å avtale hvor de kunne levere pakken dersom jeg ikke var hjemme. Er for øvrig veldig fornøyd med skoene. Enda finere på ekte enn på bilder. Hvilke sko kjøpte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå