Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt om Gregers før? Bra eller dårlig? Fant utrolig lite informasjon om merket. Det er tydeligvis norsk.

 

 

Så disse på salg hos Retro for et par dager siden...

 

tumblr_mcaphrBZET1r0btlz.jpg

Jeg kjøpte et par (samme modell) på Retro for tre/fire år siden. Dog var det en litt dårligere såle (en tidligere modell enn den på bildet), men det skal sies at jeg har brukt de mye gjennom hver vinter. Vanvittig gode å gå i.

Lenke til kommentar

 

Hva slags settinger bruker dere alle disse skoene i? Føler 90% av skoene som blir postet her er altfor stive for hverdagsbruk.

 

Jeg bruker stort sett alltid skinnsko til hverdagsbruk. Stort sett ikke noe problem, med mindre du er ungdomsskoleelev eller noe sånt.
Ikke noe problem nei, men virker imo noe pretensiøst.
Lenke til kommentar

Fikk skoene mine fra Herringshoes i dag. Bestilte på torsdag. Overraskende hvor kjapt det gikk. Til og med DHL imponerte. De ringte to ganger, først da de kjørte ut med bilen, så når de kom på døren, OG sjåføren svarte på sms for å avtale hvor de kunne levere pakken dersom jeg ikke var hjemme.

 

Er for øvrig veldig fornøyd med skoene. Enda finere på ekte enn på bilder.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Fikk skoene mine fra Herringshoes i dag. Bestilte på torsdag. Overraskende hvor kjapt det gikk. Til og med DHL imponerte. De ringte to ganger, først da de kjørte ut med bilen, så når de kom på døren, OG sjåføren svarte på sms for å avtale hvor de kunne levere pakken dersom jeg ikke var hjemme.

 

Er for øvrig veldig fornøyd med skoene. Enda finere på ekte enn på bilder.

Hvilke sko kjøpte du? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...