flogieboogie Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hey! Er på utkikk etter anbefalinger til sommersko/sneakers rett og slett. Har funnet noen, men er det noen nettbutikker evnt butikker som har lignende? Mine standar convers er slitt ut så trenger et nytt par av det også, enten i skinn eller custom paint job som på de over. Endret 28. april 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hey! Er på utkikk etter anbefalinger til sommersko/sneakers rett og slett. Har funnet noen, men er det noen nettbutikker evnt butikker som har lignende? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mine standar convers er slitt ut så trenger et nytt par av det også, enten i skinn eller custom paint job som på de over. I mine øyne ser alle de skoa helt like ut. Endret 25. april 2009 av Goliath Skjul bilder dersom de er med i quote og det er mange av dem Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 I mine øyne ser alle de skoa helt like ut. Jepp, stemmer vel forsåvidt det ja.. Har du noen tips til annen type sommersko? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 For at de var drit, utgådde eller at du rett og slett ikke ville ha dem? Eventuelt, har 100 andre sko ( som jeg ikke tviler på, forøvrig. ) Det var helt fine, men alle andre har dem, og i tillegg har jeg sikkert hundre sko, ja, så no loss Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Har bestemt meg for og bestille disse "Supra Vaider Blue Mesh" skoene, men de finnes ikke i Norge, og jeg har på følelsen at de ikke kommer til og Norge heller. Eller er det noen som vet? Sett at de fleste skatebutikker osv. har mange Supra sko, men ikke Blue Mesh. Så jeg gikk inn på Suprafootwear siden, og deretter på "Dealers". Da kom det opp en haug med masse logoer som linket til vær butikk, og det er mange. Her er linken så du kan se alle forhandlerne som har Supra: Clicky Men hvem av de er til og stole på? Jeg trykka på den logoen som det står "tactics" på, den som er på nederste linja. Det ble også gratis frakt siden skoa koster 79.99$, som gjør at det blir gratis frakt, og det er jo bra. Men er den tactics.com siden til og stole på? Eller burde jeg velge en annen side? Vet ikke om det er her jeg burde poste om dette, men jeg prøver! Takker for svar! Endret 27. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vurderer å kjøpe meg Nike SB Blazer "Black/Bright cactus", hva synes dere andre om skoene? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Go for it! Her er mitt siste innkjøp: Kommer vel til å bli brukt noen få dager i sommer. Endret 28. april 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Rs125, Blir de også brukt av han her? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Weee jeg har funnet ut at jeg kan få Nike sko til innkjøpspris (i sverige). Så skal ikke se bort i fra at det blir noen nye sko på meg snart Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Rs125, Blir de også brukt av han her? LOL eid. Forresten, han der har nok enda bedre sko, det ser ut til å være lærsåler på dem i hvertfall Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjøpte meg disse skoene fra asos.com tror dem kommer i posten vært øyeblikk syntes skoene er ganske kule, en ganske standard sko, men med rød svoosj så blir dem litt mer spesielle. Watcha think? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Litt meir spesiell? Dei andre klovneskoa ovanfor er "litt meir spesielle". Skoen er like standard med eller utan nike "svoosjen". Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er ikke mange som har nike sko med rød svoosj.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har lyst på noen slip-ons typ Vans, men trenger et sted som selger de i min størelse, som er 48 og opp. Noen som vet hvor slikt kan fåes tak i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 De ser fortsatt helt ordinære ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Joakimmo: klassiske og pene Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Joakimmo, hvor mye betalte du for de rød-svoojsete skoene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå