Benbels Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 De var ikke veldig pene. Prøv å finne et par uten masse unødvendige sømmer o.l. Har du noen forslag eller? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 http://www.rmwilliams.com.au/e-SalesB2CProd/esa/[email protected]@EQ=BX543YFWC&sessionkey=RMK6-FUYD-4LYT-G2I5-UBAW-A4FL-958Y-ONXX# Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 De var skikkelig stygg de fra UGG. Formen på dem var rett og slett ikke litt elegant. Brunt er også langt mer anvendelig enn sort. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet. Men nå er det sorte jeg var ute etter. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er det noe stor forskjell på nike air skoene med tanke på comfort? Jeg skal bruke de til hverdags. har forsåvidt mest lyst på max 90, men de ser så kort ut og jeg har ganske små føtter i forhold til høyden min så vurderer heller pegasus+! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet. Men nå er det sorte jeg var ute etter. Hvorfor det? Meget lite anvendelige.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor det? Meget lite anvendelige....Tull. Greit at brunt i alminnelighet er mer anvendelig enn sort for casual sko, men sorte chelsea boots er jo et klassisk ikon. 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 At noe er et "klassisk ikon" er jo ikke det samme som at de også er anvendelige. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ikke nødvendigvis, men det blir for dumt å svare "neineinei sort er ubrukelig kjøp brunt" uansett hva folk vil kjøpe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ikke nødvendigvis, men det blir for dumt å svare "neineinei sort er ubrukelig kjøp brunt" uansett hva folk vil kjøpe. Noen ting er her inne skrevet i sten. Linker noen noe som helst svart, så kommer svarene om at det ikke er like anvendelig som noe annet. Svarte chelsea boots er ca AKKURAT like anvendelig som brune til hverdags. Bank i bordet. Hvorfor i alle dager skulle ikke det være anvendelig liksom. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Enig. Greit nok at brune er det mest anvendelige (for enkelte), men ikke alle kjører samme stil her inne, og det er greit å ikke skremme bort alle "andre" ved å KUN anbefale brune sko (kun et eksempel). Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen ting er her inne skrevet i sten. Linker noen noe som helst svart, så kommer svarene om at det ikke er like anvendelig som noe annet. Svarte chelsea boots er ca AKKURAT like anvendelig som brune til hverdags. Bank i bordet. Hvorfor i alle dager skulle ikke det være anvendelig liksom. Brune chelsea boots vil etter "reglene" ofte være mer anvendelige siden de ofte brukes uformelt. Derimot, man trenger ikke alltid å følge reglene; selv har jeg begynt å like svarte sko mer og mer etter å hatt en liten "hat"-periode de siste par årene - har muligens også noe med at jeg, forhåpentligvis, snart skal ut i arbeidslivet hvor svarte sko nærmest er en norm. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Brune chelsea boots vil etter "reglene" ofte være mer anvendelige siden de ofte brukes uformelt. Derimot, man trenger ikke alltid å følge reglene; selv har jeg begynt å like svarte sko mer og mer etter å hatt en liten "hat"-periode de siste par årene - har muligens også noe med at jeg, forhåpentligvis, snart skal ut i arbeidslivet hvor svarte sko nærmest er en norm. Chelsea boots er jo en uformell skotype, på samme måte som f.eks brogue bluchers. Svart passer også til det aller aller meste av buksetyper, med noen få unntak. Akkurat som det finnes unntak med brune også. Det er flere som bruker svarte jeans f.eks, det ser ikke brunt noe særlig bra ut til imo. Og mtp at det alt er et uformellt antrekk så passer det til jakker/gensere/skjorter osv også, ettersom skoene er langt i fra de, så det kræsjer ikke. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sorte sko funker imo stort sett alltid dårlig til hverdags, men chelsea boots er et av unntakene. Klassisk skovariant. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Med unntak av svarte bukser og mørkegrå/kull fargede "penbukser" vet jeg om ingen farger eller buksetyper hvor svarte chelseas passer bedre enn brune. Om chelsea boots er en uformell skotype er heller ikke direkte korrekt, det kommer helt an på såle, lest, osv. Edit: Men, det jeg skal fram til er at dette er etter reglene, jeg liker bl.a. ofte navy med svarte sko også Endret 3. januar 2014 av cbfn 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Definer "passer bedre". Det blir aldri feil med svarte chelsea boots til rådenim, mørke jeans, div. ullbukser etc. Man kan alltids si at man liker bedre brune selv, og at man selv hadde kjøpt det. Men å fraråde noen å kjøpe svarte chelsea's fordi det ikke er anvendelig? Det blir å dra ting alt for langt. Chelsea boots er en uformell skotype uansett. Det er tross alt, boots. Det finnes selvfølgelig forskjellige typer lester, såler og så videre som du sier, men det vil aldri se dumt ut med chelsea boots i et hverdagsantrekk (om det står i stil selvfølgelig), selv om noen er mer uformelle enn andre. Akkurat som at man kan finne mer formelle bluchers, så vil de fremdeles være en uformell skotype. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 I min bok hører svarte sko kun til formelle anledninger. Mulig at det ser greit ut med rådenim, men hva med resten av antrekket? Kan ikke tenke meg at det ser noe særlig bra ut med mindre man har en svart jakke og. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Chelsea boots er jo en uformell skotype, på samme måte som f.eks brogue bluchers. Svart passer også til det aller aller meste av buksetyper, med noen få unntak. Akkurat som det finnes unntak med brune også. Det er flere som bruker svarte jeans f.eks, det ser ikke brunt noe særlig bra ut til imo. Og mtp at det alt er et uformellt antrekk så passer det til jakker/gensere/skjorter osv også, ettersom skoene er langt i fra de, så det kræsjer ikke. Svarte chelsea boots funker fint til svarte og grå bukser, men brunt er finere til alle andre farger. Når det er sagt hadde jeg ikke hatt noe imot å ha et par svarte chelsea boots, men jeg ville nok ikke brukt de så mye da jeg allerede har brune. Endret 4. januar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Haha, jeg har endel brune boots fra før så nå har jeg lyst på noen nye sorte. Hvor anvendlig det er får folk bestemme selv. Men er det noen som har noen flere forslag til sorte chelsea boots? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) http://www.pediwear.co.uk/footwear/chelsea-boot/- http://www.robinsonsshoes.com/catalogsearch/result/?q=chelsea+boot Endret 4. januar 2014 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå