PatSharpX Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det er vel tre-fire årsiden kanskje. Tror de kostet 250,- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Bestilt meg mørkebrune quarter brogue oxfords og lysebrune longwings fra Meermin her om dagen. Can't wait! 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Skal kjøpe meg et par nye sko til hverdagsbruk. Men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Jeg synes Meermin sine tassel loafers er fine, men tror det blir hakket for keegt til dagligbruk. Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse. Noen som har andre anbefalinger? e: har ikke lyst å betale mer enn 1500. Endret 25. desember 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Hva er galt med meermin sine longwings? Uansett, ikke kjøp oxfords til dagligbruk, selv om de er semsket. Edit: aha, casual brogues ja. Enig i at de ikke er særlig pene. Endret 25. desember 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Skal kjøpe meg et par nye sko til hverdagsbruk. Men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Jeg synes Meermin sine tassel loafers er fine, men tror det blir hakket for keegt til dagligbruk. Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse. Noen som har andre anbefalinger? e: har ikke lyst å betale mer enn 1500. Jet har sett litt på Meermins PTBs. Kanskje det kunne vært noe? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Likte også disse, men skulle gjerne vært brogues. Meermin sine casual brogues synes jeg ikke var særlig fine. Jeg liker også det aller meste fra McNairy, men det skal nok en del til å finne det innenfor min prisklasse. Sanders lager McNairy sine sko. Du kan sjekke ut produsentens egne modeller da de er mye billigere. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Split-toe derby. http://www.manolo.se/bilder/imagecreate.php?id=162596&w=530&h=1600&c=YTowOnt9&s=0&k=f98bca6a68df2c45e529b25e39a8b45b74a39bb4 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen andre enn Herring som har (jule)salg for tiden? Har litt lyst på nye sorte oxfords. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Meermin. Har vel ikke salg, men prisen er ganske ok uansett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det er sant. Ligger vel rundt €160 + mva? Vet du hva leveringstiden er nå? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Send en mail og hør. Ventetiden kan variere fra modell til modell, men er som regel lang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 De var ikke interessert i å gi meg noe annet enn et standardsvar i alle fall, og sa ca en måned. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Robinsonsshoes.com har litt salg. http://www.robinsonsshoes.com/clearance.html Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 De var ikke interessert i å gi meg noe annet enn et standardsvar i alle fall, og sa ca en måned. Ok. Synd de ikke gidder å gi ordentlig informasjon. Regner med at de selv har relativt god peiling. Ventetiden blir i mine øyne litt lettere når man får noe litt mer reelt å forholde seg til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg skal kjøpe et par nye sneakers snart, og ender antageligvis opp med å bestille et par NB 420. Jeg mener å huske at det var et par i denne delen av forumet som hadde de og lurer egentlig bare på: er de TTS? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg skal kjøpe et par nye sneakers snart, og ender antageligvis opp med å bestille et par NB 420. Jeg mener å huske at det var et par i denne delen av forumet som hadde de og lurer egentlig bare på: er de TTS?Jakter selv på et par NB 420, tror jeg skal plukke opp et par i morgen hvis jeg finner riktig butikk. Kan ihvertfall rapportere tilbake så snart jeg får tak i, skal kjøpe mens jeg fortsatt er i USA. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen andre enn Herring som har (jule)salg for tiden? Har litt lyst på nye sorte oxfords. Det er Boxing Day idag, de fleste britiske/europeiske nettbutikker har salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå