hfthomas Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Har også lyst på Monarch bare fordi de er så kule. Men de har ikke navy i min størrelse på salg. Vil ikke ha de uansett farge. Kunne like godt tatt de andre slippersene fra Herring, men har enda ikke sett de på tilbud. Endret 9. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Så på slippers en stund, men fant ut at jeg som regel skifter til jeans når jeg slapper av hjemme, noe som ikke er en spesielt pen match etter min mening. Skal man ha pent besøk i eget hus ser det også ekstremt iGent ut når resten bruker vanlige sko. Edit: Og bruk utenfor huset fører til at det ser ut som om du skal på nattklubb i Halden. Endret 10. desember 2013 av cbfn Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva med til morgenkåpen? Jeg ser ikke for meg bruke de, men jeg har lyst på de allikevel. Godt jeg har impulskontroll Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Morgenkåpe bruker jeg særdeles lite, kun når jeg er syk e.l.; i de tilfellene kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva jeg hadde på føttene mine. Men er helt enig, jeg synes de grønne monarchene er veldig pene. Endret 10. desember 2013 av cbfn Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hm. De har brune og grønne monarch i min størrelse. Kanskje jeg skal kjøpe det og en "dinner jacket" fra Suit Supply. Ah, fløyelshimmelen. Akkurat som George, bare hakket mer keegt. e: frister veldig å kjøpe disse http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&catid=59&shoeid=5111&selectedsizeid=9&selectedfitid=2&stype=1 Endret 10. desember 2013 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kjøp, kjøp, kjøp. Vi har alle fortjent en liten (stor) julegave til oss selv. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har Herring Gosforth 2 (suede chukka), Sebago docksides, og Herring knightsbridge, hva bør bli neste? I ca. samme prisklasse, tenker på dubmonks? Noe annet som vil passe bedre til det jeg allerede har? Eventuelt forslag på dubmonks. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hva med par brogues? F. Eks Meermin longwings eller Loake Badminton. Jeg har sistnevnte, og de er superanvendelige. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 brogue derbys selvfølgelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hva med til morgenkåpen? Jeg ser ikke for meg bruke de, men jeg har lyst på de allikevel. Godt jeg har impulskontroll Jeg tror det er det mest tullete jeg noen gang har kjøpt... Brukt maks 5 minutter. 7 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 fikk lyst på slippers/tøfler nå, hva er de diggeste slippersene/tøflene en kan få tak i? til en grei pris Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror det er det mest tullete jeg noen gang har kjøpt... Brukt maks 5 minutter. Ser sikkert fine ut i skohyllen! Det er vel egentlig hovedargumentet mitt for å kjøpe, haha. Og relatert; Stubbs and Wootton til $450. Rimelig stiv pris, men skulle jeg først brukt 3000 kroner på et par tullete sko tror jeg fort jeg hadde endt opp med et av disse parene. 1 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 fikk lyst på slippers/tøfler nå, hva er de diggeste slippersene/tøflene en kan få tak i? til en grei pris LL Bean Wicked Good, ellers har UGG komfortable slippers. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jeg tror det er det mest tullete jeg noen gang har kjøpt... Brukt maks 5 minutter. Tipper det ville blitt sånn om jeg kjøpte de og.. De er fine da ihvertfall! Endret 17. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har disse fra H&M(!). Det hender jeg bruker de, men ikke så veldig ofte, har noen andre tøfler som blir hyppigere brukt. Ellers bestilte jeg Herring Burgh i dag. Julegave til meg selv 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Veldig fornøyd med mine Burgh's. Kunne gjerne vært litt lysere i fargen, men mitt bruksformål er vintersko. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Veldig fornøyd med mine Burgh's. Kunne gjerne vært litt lysere i fargen, men mitt bruksformål er vintersko. Bra å høre, var etter at jeg var innom bildetråden å så dine jeg bestemte meg i dag Litt farlig med paypal betaling, er så enkelt! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=6623 eller http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=3011 Er 9,5F, men usikker på hva jeg skulle bestilt med G bredden. (Herringen har storm welt, følger med skotre, og billigere, heller litt mot den, men syns loaken er finere egentlig.) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Syns de siste var finest. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg har disse fra H&M(!). Lenge siden du kjøpte de? Og dyre? (Tipper 3-400kr siden de er fra H&M) Endret 20. desember 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå