OlafG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Mens jeg er her. Noen som har et par greie sko å bruke når man drar ut på byen? Da helst ikke så altfor dyre(~1000 kr), og ikke semsket, da detg fort blir mye som setter seg i skoene. Jeg har et par Loake Bedale som jeg ofte bruker, men det hender jeg bruker Wolverine 1000 mile eller Church Sahara også. Om du vasker semsket og bruker protector-spray så tåler de ganske mye. Nordic Fit har skrevet om det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bruker mine Meermin double monks en del ute på byen, de er såpass mørke at det ikke synes veldig godt når hvis de blir litt skitne. Bruker også Loake Litchfieldsene mine en del, men lar de lysere skoene stå hjemme hvis jeg vet at det blir en sen kveld. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg er ikke superofte ute på byen, men bruker RM Williams når jeg først er det. De tåler det meste. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skal ha meg noen nye svarte pensko. Noen som vet(evt. har en kvalifisert gjetning) hvor lang tid Herring bruker på å levere til Stavanger-området i disse juletider? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skal ha meg noen nye svarte pensko. Noen som vet(evt. har en kvalifisert gjetning) hvor lang tid Herring bruker på å levere til Stavanger-området i disse juletider? Jeg fikk mine Langdales til Oslo på to dager (bestilt mandag kveld, kom på onsdag). 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skal ha meg noen nye svarte pensko. Noen som vet(evt. har en kvalifisert gjetning) hvor lang tid Herring bruker på å levere til Stavanger-området i disse juletider? Maks en uke om de har det på lager. Får det fint før jul. 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Takker. Da er det bare den vanskelige delen igjen. Finne sko Lenke til kommentar
Brap Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Forstår ikke noe av de korte leveringstidene dere snakker om. Gikk 3 uker før jeg fikk mine sko, og jeg bor et lite stykke unna Stavanger. Venter på pakke fra afpos nå, og har gått godt over en uke og enda ikke sett noe til den. Endret 8. desember 2013 av Ranies Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Takker. Da er det bare den vanskelige delen igjen. Finne sko Kjøp Loake Aldwych du. Umulig å være ufornøyd med de. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Forstår ikke noe av de korte leveringstidene dere snakker om. Gikk 3 uker før jeg fikk mine sko, og jeg bor et lite stykke unna Stavanger. Venter på pakke fra afpos nå, og har gått godt over en uke og enda ikke sett noe til den. Fra Herring? Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bestile fra Herring og AFPOS forrige onsdag, begge kom med (samme) budbil på jobb fredag formiddag. Ikke noe å si på leveringstiden der altså! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Pleier å ta maksimalt en uke fra Herring til Stavanger-adressen min, ihvertfall. Samme erfaring med AFPOS. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Pleier å ta maksimalt en uke fra Herring til Stavanger-adressen min, ihvertfall. Samme erfaring med AFPOS. This. Tok 3 dager forrige gang jeg bestillte fra Herring til Stavanger-området. Begynner å bli noen år siden, men ser ikke hvorfor posten skulle blitt noe tregere. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Satser på det går greit. Er tross alt over en uke til jeg trenger dem. Bestilte for øvrig Loake Abberline. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som har peiling på hvordan kvaliteten til skoene fra Suitsupply er? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er et par år siden den bestillingen fra Herring ja. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Julesalg på Herring! http://www.herringshoes.co.uk/ 3 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Julesalg på Herring! http://www.herringshoes.co.uk/ Jøss! Det får en si. Noen som er kjent med salgene til herring? Legger de ut mer produkter i mellomjula eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Skulle ønske de la ut Knightsbridge eller Richmond i noe annet enn polished. Skal snart kjøpe et par sorte captoe og et par brune wingtips. Vurderer riktignok sistnevnte med åpen snøring. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har egentlig hatt lyst på Herring Monarch en stund, bare fordi de er så kule. Frister ekstra mye nå som de koster rundt 85 GBP ex. VAT, men lurer på om jeg må la fornuften råde og heller bruke pengene på noen planlagte innkjøp i USA. Mye bra på salget der da, uten tvil. Fant en god del interessant i min størrelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå