Anti LFC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF2990_1_40000000001_-1 Ja eller nei? Har ingen dubmonks fra før. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Handler mer om at semsket skinn er betratktelig billigere å produsere iom. at man kan bruke skinnet en god del mer effektivt når man ikke trenger å ta hensyn til arr, strekkmerker og lignende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF2990_1_40000000001_-1 Ja eller nei? Har ingen dubmonks fra før. Hvorfor ikke bestille fra meermin, loake eller herring? AE er så veldig amerikanske... Uelegante lester. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 http://www.allenedmonds.com/aeonline/producti_SF2990_1_40000000001_-1 Ja eller nei? Har ingen dubmonks fra før. Synes de ser pene ut på bildet, men min erfaring er ofte at AE ikke er like kule i vrikeligheten som på bilder Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Når jeg sjekket mailen min idag, fant jeg ut at jeg kjøpte meg et par sko når jeg kom hjem fra byen natt til lørdag, uten at jeg har noen hukommelse fra det. Jaja, det kunne vært værre :-) http://www.footway.no/loake-pimlico-12745-00.html Hva synes dere? 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke de verste skoene du kunne kjøpt. Brune semskede chukkas er ganske fleksible. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Loake Pimlico er veldig fine, så det var absolutt ikke det verste som kunne skjedd. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor ikke bestille fra meermin, loake eller herring? AE er så veldig amerikanske... Uelegante lester. Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller. Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller. Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon. Gå opp en halv størrelse du. Første paret jeg kjøpte var Rui i UK 7, men har bestilt både Rui og Hiro i 7.5 UK i ettertid.Bruker generelt en halv størrelse større i Meermin enn Loake/Herring. Endret 3. desember 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Gå opp en halv størrelse du. Første paret jeg kjøpte var Rui i UK 7, men har bestilt både Rui og Hiro i 7.5 UK i ettertid.Bruker generelt en halv størrelse større i Meermin enn Loake/Herring. Plages du ikke med at de blir litt for lange, da? Har et par longwings fra Meermin som jeg ikke føler kunne vært noe lengre. Endret 3. desember 2013 av Anti LFC Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Plages du ikke med at de blir litt for lange, da? Har et par longwings som jeg ikke føler kunne vært noe lengre. Har ikke vært plaget med det nei. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Mye mulig jeg kommer til å teste det, da. Takk Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Mens jeg er her. Noen som har et par greie sko å bruke når man drar ut på byen? Da helst ikke så altfor dyre(~1000 kr), og ikke semsket, da detg fort blir mye som setter seg i skoene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eneste lesten som går hos meermin er Rui, men den er ikke spesielt behagelig den heller. Kan vurdere Loake, men bor i USA så er greiest å bestille herfra, spesielt siden jeg tenkte å bruke de til helga. Noen gode forslag fra Loake eller Herring? Liker ikke looken på Loake Canon. Hvis du bor i USA så stiller kost/nytte-vurderingen seg noe annerledes. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Når jeg sjekket mailen min idag, fant jeg ut at jeg kjøpte meg et par sko når jeg kom hjem fra byen natt til lørdag, uten at jeg har noen hukommelse fra det. Jaja, det kunne vært værre :-) http://www.footway.no/loake-pimlico-12745-00.html Hva synes dere? Haha, digger at det er det du gjorde etter byen! Ingen dame, får vel bare bestille meg noen sko. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvilken størrelse burde jeg gå for Meermin Rui hvis jeg bruker 6.5UK hos Herring 026 og Loake Litchfield? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker 11 i meermin sine chukkas (på rui) og på Loake Dovedale (på 024, samme som Litchfield), og begge passer godt. Dovedale er litt romsligere. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvilken størrelse burde jeg gå for Meermin Rui hvis jeg bruker 6.5UK hos Herring 026 og Loake Litchfield? Jeg bruker 6 på Loake 026, som i følge Herring er den samme som Herring 026, og har 6,5 på rui :-) 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 UK 9.5 på Loake 024 og 026, samme størrelse på Meermin sine Rui- og Hiro-lester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå