SIcario Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Gode forslag. Jeg liker Pimlico, Meermin Tan country calf og Burford, men foretrakk Pimlico i vanlig skinn. Må innrømme at generelt synes jeg vanlig skinn er finere enn semsket (nokså konservativ hva gjelder klær). Er også litt usikker på om semsket skinn er så bra om vinteren? Er det for å unngå at saltskader og flekker synes? Vedlikehold? I mitt hode er semsket skinn mer for beige sko om sommeren, men jeg vet at det er populært i alle årstider. Fant litt varierende meninger med lyn-googling: http://www.styleforum.net/t/313489/suede-non-suede-bucks-in-water-snow Ellers: De fleste vintersko jeg ser på har Dainite såler. Hvordan er disse for snø? Ideelt sett skal man vel ha commando-såler, men det ødelegger utseende noe, føler jeg. Hva med: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=2999 (dainite) http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=7338 (commando) Langdale er kjempeflotte. De har storm welt også, så de egner seg jo veldig bra om vinteren. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ja, JorgenH. Tror jeg skal vente på julesalg/januarsalg før jeg slår til. Edit: Er visst ikke lov å poste sånt... beklager Endret 15. november 2013 av Katana-Bob Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Herring satt ned prisen før hvertfall, muligens de har sluttet med det nå da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 ^De pleide vel å skrive halvparten av hva den var verdt elns som standard. Gjorde i hvert fall det uten at jeg spurte om noe. Luxire skriver ned verdien uansett virker det som. De svarer selvsagt litt vagt når du spør iom at det egentlig er ulovlig. Skriver bootsonline også ned verdien? Kanskje jeg må ryke på et par med RM Williams.... hm.. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva gjelder Herring spurte jeg på mail og chat. Og siste ordren for 2 uker siden var fullpriset. @DexterMorgan: Ja.. 80 dollar til Norge og Sverige Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 $80 er ikke under tollgrensen da... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skriver bootsonline også ned verdien? Kanskje jeg må ryke på et par med RM Williams.... hm.. Go for it! Du vil absolutt ikke angre! Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 $80 er ikke under tollgrensen da... Gave... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dersom avsender er et firma så hjelper det ikke at den er merket som en gave. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Både ja og nei. Du risikerer jo at de åpner pakken for å sjekke selvfølgelig, men noen ganger sender de fra sitt eget navn og ikke fra butikken. Uansett er jo moms på 80 dollar + (80 dollar frakt rikitgnok) for småpenger å regne i forhold til å kjøpe det i Norge. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Trenger tips til ny sko her og nå tenker meg egnetlig litt i retning av leather boots, har en veldig casual stil så det går for det meste i jeans og t-skjorter + skinnjakke. Tenker meg noe i denne stilen her. Tips? Gjerne fra en norsk nettbutikk hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Wolverine 1000 mile. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Enig med Dockside. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Se der ja! Nå begynner vi å snakke her! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Falt litt for montgomery i dark brown her gitt! Men noen som vet hvordan de er i størrelsen? Usikker på om jeg skal prøve meg på 12, eller om jeg faktisk må opp i 13. Endret 17. november 2013 av -Tommy Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Var vel et par tips om boots på forrige side om du vil ha alternativ. Deriblant var LL Bean som jeg selv har. Svært fornøyd med de. Og svært stive. Lenge. Endret 24. november 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvem fører RM Williams i Oslo? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tror de har det på skobutikken på Eger senteret også. Men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Både G12 på Eger og Høyer på Eger har (eller hadde, sist gang jeg var i Oslo) RM Williams, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå