Vertical^ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fortollingsgebyret kommer helt an på sluttprisen så klart. Selv fikk jeg Pediwear til å sende med Royal Mail, som deretter går til Posten. Der er gebyrene helt greie. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kjøpte nettopp Loake Cannon, men det er noen litt lyse merker frempå. Kan se ut til at noe har skrapt litt borti. Hva er dette, og kan jeg fikse det med skokrem eller noe? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Så lenge det ikke er dype kutt eller noe fikses det fort med et lag skokrem etterfulgt av et lag voks. Har noen sko som til tider har fått rimelig hard medfart på ymse byturer, med litt påfølgende skrap her og der, og det løser seg alltid etter en liten runde med pusseutstyret. Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Blir mid-brown pommadier riktig farge til mine Coltham (brune)? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Prøver igjen: Hvordan er størrelsen på Loake Burford sammenlignet med Sebago Docksides? Loake Burford er på 024 lesten og er bredde F. Bruker akkurat de Sebago skoene(som vist over) i UK7. Vil det være lurt å gå for 7,5 UK i Loake Burford med tanke på ullsokker i skoene? Noen som vet når det pleier å være salg på pediewear, herringshoes eller noen andre nettbutikker som fører loake? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har Loake Litchfields på 024-lesten, bruker UK9.5 i både de og Sebago Docksides. Opplever 024 som noe romsligere, og kan gå med tynne ullsokker uten problem. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har Loake Litchfields på 024-lesten, bruker UK9.5 i både de og Sebago Docksides. Opplever 024 som noe romsligere, og kan gå med tynne ullsokker uten problem. Tusen takk for svar, da tenker jeg at 7UK er the way to go. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Hva tenker dere om Herring Redmire? 137£ uten MVA. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=5895 Endret 12. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva tenker dere om Herring Redmire? 137£ uten MVA. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=5895 Dritkule, imo. Go for it. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Har de selv, ganske fornøyd. Det eneste er at en hælpute eller noe begynner å løsne på den ene skoen. De er veldig anvendelige i hvert fall. Bilde Lenke til kommentar
Brap Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Er vel Logan du har. Har noen grønne fra Sanders, og liker de veldig godt:) Endret 12. november 2013 av Ranies Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Dritkule, imo. Go for it. Gjør nok også det, bare ikke helt sikker når. Tenker å kjøpe meg en genser fra Berg&Berg samt bestille losjakke fra Luxire i nærmeste fremtid (har vel snakket om det i tre uker nå...) så må se an midlene noe. Har de selv, ganske fornøyd. Det eneste er at en hælpute eller noe begynner å løsne på den ene skoen. De er veldig anvendelige i hvert fall. Bilde Ser bra ut - takk for inspirasjon! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Gjør nok også det, bare ikke helt sikker når. Tenker å kjøpe meg en genser fra Berg&Berg samt bestille losjakke fra Luxire i nærmeste fremtid (har vel snakket om det i tre uker nå...) så må se an midlene noe. Ser bra ut - takk for inspirasjon! Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S. Hmm, på sidene deres så er det bl.a. bilde av en modell som er 187 og bruker L. Ellers så står det noe på sidene til The Nordic Fit og i kommentarfeltet - sjekk her: http://thenordicfit.com/berg-and-berg-knitwear-review (også er det jo mål i feltet ved siden av gensrene) Er jo litt stress med retur, men har troen på disse gensrene, så det skal jeg få til. Endret 12. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S. Berg&berg var ganske så tts for min del. Har en L og er 188, bruker oftest M i gensere, og tror jeg kunne ha kjøpt en M uten at den ble for liten. Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan? Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Berg&berg var ganske så tts for min del. Har en L og er 188, bruker oftest M i gensere, og tror jeg kunne ha kjøpt en M uten at den ble for liten. Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan? Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460 Interessant... føler du den er grei størrelse, selv i L, eller blir den litt "løs"? Endret 12. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan? Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460 Pediwear har dem. Jeg synes ikke den fargen er så veldig pen, men det blir jo selvsagt smak og behag Hva synes forresten folk om Herring George? Har vært småkeen på et par jodphur boots en stund, og disse virker greie. Og er 026-lesten til Herring den samme som 026-lesten til Loake? 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Pediwear har dem. Jeg synes ikke den fargen er så veldig pen, men det blir jo selvsagt smak og behag Hva synes forresten folk om Herring George? Har vært småkeen på et par jodphur boots en stund, og disse virker greie. Og er 026-lesten til Herring den samme som 026-lesten til Loake? Synes de er fine, de har i en lang periode nå bare produsert den i sort, bra at de tar opp produksjonen igjen. Har selv noen fra Carmina som blir brukt innimellom. Endret 13. november 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Interessant... føler du den er grei størrelse, selv i L, eller blir den litt "løs"? Jeg er ganske tynn, og føler at den er litt løs rundt magen. Ligger et bilde av den i bildetråden. For min del synes jeg ikke at L var så stor, så trives godt i den. Den har nuppet litt noen steder, men ikke plagsomt mye. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Dagens tilfeldige spørsmål: Hvor havner dub monks på casual --- formell skalaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå