MagnusW Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Litt for lang ventetid hos Skomaker Dagestad. Hva er nest beste alternativ? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei. Er det noen som vet om norske butikker som selger Nike Air Jordan Mid 1 i svart? Stress er utsolgt. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Om det er noen som trenger tykke ullsokker til vinteren, kan jeg anbefale LL Bean sine ragg sokker. Noe av det beste jeg har prøvd av tykke sokker. Sitter tett på foten. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tenker på å kjøpe noen country brogue sko, har halvveis siktet meg inn på Loake Badminton. Noen som har erfaring med disse skoene, eventuelt andre forslag? Prismessig tenker jeg rundt det 1880 linja til loake ligger på, 200ish. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Badminton-skoene er gode de, bare gode erfaringer med de. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg har Badminton, og jeg er superfornøyd med dem. Blir bare penere og penere for hver gang jeg bruker dem. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvor ofte behandler dere skoene deres med skokrem? Jeg kjøpte for ikke lenge siden et par brune Chelsea boots-lignende sko som jeg tenkte skulle takle litt regn og guffent vær, men jeg må nærmest pusse de hver gang de brukes. Er dette normalt? Det er riktig nok snakk om sko av typen no-name, men kvaliteten ellers virker veldig bra og prisen var ikke så lav at dårlig kvalitet var å forvente. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Har vært rundt omkring i Oslo i dag på jakt etter double-monks. Fant Loake 1880 Cannon på Agnar Hagen, men de hadde dessverre ikke størrelsen min. Var etter det på Dagestad, Hector, Lille Vinkel og Grændsen, men uten hell. Det blir vel til at jeg må kjøpe de på nettet. Noen som kan anbefale nettside? Må ha de før 13. november. Og de skal være brune. e: det står mellom Pediwear og Herringshoes tror jeg. Samme pris, men får med slips og skotrær fra Pediwear. Hvordan er det med toll og moms osv på de to sidene? Endret 2. november 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Herring er vel ganske kjappe, såfremt de har de inne i din størrelse. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=1721&shoeid=6443&brandid=7&catid=20&oldcolid=3347&stype=0&colourid=3348 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har vært rundt omkring i Oslo i dag på jakt etter double-monks. Fant Loake 1880 Cannon på Agnar Hagen, men de hadde dessverre ikke størrelsen min. Var etter det på Dagestad, Hector, Lille Vinkel og Grændsen, men uten hell. Det blir vel til at jeg må kjøpe de på nettet. Noen som kan anbefale nettside? Må ha de før 13. november. e: det står mellom Pediwear og Herringshoes tror jeg. Får med et slips og skotrær fra Pediwear. Hvordan er det med toll og moms osv på de to sidene? Fikk beskjed fra Herring om at de ikke ville sette ned verdien på pakken, så man får krav om mva og fortollingsgebyr. Forøvrig anbefaler jeg dem, de er veldig kjappe. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) e: Endret 3. november 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Får vel skotrær gratis med HSAB koden på herring og. Edit: ser ikke sånn ut. Endret 2. november 2013 av Revolution Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 ^Det er vel bare Herring sine sko, tror jeg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Edit: nvm. Endret 3. november 2013 av JorgenH Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Pediwear er også å anbefale. Får med et par gratis skotrær der også, pluss et slips faktisk. Tror det tok ca. 7 dager før jeg hadde skoene. Endret 3. november 2013 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvor sparer jeg mest på å kjøpe RM Williams? Noen erfaringer? Takk Salbu Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 De er ganske billige hos Bootsonline. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hvordan er størrelsen på Loake Burford sammenlignet med Sebago Docksides? Loake Burford er på 024 lesten og er bredde F. Bruker akkurat de Sebago skoene i UK7. Vil Loake Burford bli for store/små i UK 7 da? Loake Burford er veldig like Litchfield. Så hvis du har Litchfield er det også relevant. EDIT: Noen som vet når det pleier å være salg på pediewear, herringshoes eller noen andre nettbutikker som fører loake? Endret 6. november 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvor kan man få tak i Clarks Desert Boots i Stavanger? Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvordan ble sluttprisen fra pediwear? Vet de skal trekke fra VAT, men fikk du en helvetes fortollingsgebyr å betale? Pediwear er også å anbefale. Får med et par gratis skotrær der også, pluss et slips faktisk. Tror det tok ca. 7 dager før jeg hadde skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå