OlafG Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Røffere enn Chelsea boots, men ikke workboots? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk egentlig litt lyst på chelsea boots, men de fleste som ikke er harry ser litt for feminine ut for min smak. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at chelsea boots ser feminine ut, men kunne tenkt meg noen som er røffere uten å ha masse drittdetaljer eller koste alle sparepengene. Tips? RM Williams og Church's Beijing Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk egentlig litt lyst på chelsea boots, men de fleste som ikke er harry ser litt for feminine ut for min smak. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at chelsea boots ser feminine ut, men kunne tenkt meg noen som er røffere uten å ha masse drittdetaljer eller koste alle sparepengene. Tips? Detaljer på chelsea boots er jeg enig i at som oftest ser rart ut, men hva legger du i "røff"? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk egentlig litt lyst på chelsea boots, men de fleste som ikke er harry ser litt for feminine ut for min smak. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at chelsea boots ser feminine ut, men kunne tenkt meg noen som er røffere uten å ha masse drittdetaljer eller koste alle sparepengene. Tips? Hehe, måtte bare. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 RM Williams kan jo fåes til en ok pris på nett. Blir vel ikke stort tøffere enn det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hehe, måtte bare. Du trengte ikke, jeg er klar over det. Kom ikke på noe bedre, selv om jeg sikkert kunne brukt "for fine for min smak". Med røffere mener jeg kraftigere såle, kanskje litt rundere tupp enn hva som er vanlig. RM Williams Gardener ser ut til å være noe i den retningen jeg tenker, men prisen er jo litt stiv. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Prøv Bootsonline, de har hyggelige priser på RM Williams... Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Til dere som har kjøpt Meermin, Ca. lang ventetid på Linea Maestro? Hvor mye måtte dere punge ut i fortollingsgebyr? Ser at det sender med FedEx. Endret 23. oktober 2013 av cppdude Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, VAT trekkes fra. Det ser du også om du logger inn, går til kassen og velger Norge. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Flotte greier. Allen Edmonds skoa jeg eier (Strands med width D) blir litt for smale i bredden for meg, er Meermin uaktuelt for meg da? edit: For de som har prøvd begge merkene Endret 23. oktober 2013 av cppdude Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er i samme båt selv. Lurer på å bestille meg en av de billigste Rui-skoene og prøve... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg klarer meg som regel med F når jeg kjøper sko fra Herring/loake, men RUI lesten var veldig trang i bredden (har ikke høy vrist), men gikk seg veldig til etter et par dager med ekstrem smerte. Hvis F vanligvis er for smalt ville jeg vurdert å styre unna. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har du prøvd noe på Loake Penine - lest? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har et par RM Williams som trenger ny såle. Noen tips til skomaker i Oslo eller Bærum? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 ^ Skomaker Dagestad. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Beregn lang ventetid.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ikke sikkert han tar i mot siden det er sko han ikke fører. Men er nok verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Han sa til meg at han tok i mot det meste i sommer, i alle fall. Skader jo ikke å stikke innom for å høre i alle fall. Han er vel den soleklart beste i byen, på tross av både ventetid og pris. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Har du prøvd noe på Loake Penine - lest? Hvis Loake Bedale er på den lesten? Må innrømme at jeg ikke er så inne på det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ja, det stemmer. Bedale er på Penine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå