Herr Brun Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 De ser i alle fall særdeles like ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Den er ikke på samme lest som Litchfield. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jo? 024 begge to, så vidt jeg ser? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hukommelsen min som svikter da, trodde Litchfield var på Capital-lesten jeg. My bad. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Dere som kan sko, hva bør man se på dersom man skal ha et par pensko som ikke er skinn? Denne artikkelen kan være til hjelp. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Var i Bath nylig, og kom over denne lille perlen. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Relativt fine de nye damebootsene til Meermin. Hadde ikke gjort noe om litt flere jenter brukte sånne sko til daglig. 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Har du sett double-monksene deres til dame? hollah Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 De er også herlige. Hadde jeg sett en jente i disse, så tror jeg at jeg hadde spontanfridd til henne. http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2056 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 De er også herlige. Hadde jeg sett en jente i disse, så tror jeg at jeg hadde spontanfridd til henne. http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2056 Er en supersøt jente på studiet mitt med like søte dubmonks. Herlig. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vurderer å kjøpe Meermins chelsea boots for herrer. Men, har ett par chelsea boots fra før, og da har jeg liksom nok... Må slutte å se på sko.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fargen på de er så deilig! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Okei, fikk snakket med selgeren av de Wolverine-støvlene, og fikk et tilbud om 10% avslag. <burde jeg ta det, eller åpne en tvist i paypal? Virker jo nesten som om de selger annenrangsprodukter, for så å kjøpe seg fri for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er leveringstiden fortsatt 3 måneder for Meermin? Har lyst på et par sko, men vil helst ha de før nyttår. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Neida, bare kjøp de. Er derfor jeg må slutte å se på sko Fargen på de er så deilig! Ja, ganske nice. Har samme farge på chukkasene mine derfra. Er leveringstiden fortsatt 3 måneder for Meermin? Har lyst på et par sko, men vil helst ha de før nyttår. Har ikke hørt om noe forbedring derfra. Har riktignok kun tatt 2 mnd de to gangene jeg har bestilt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, ganske nice. Har samme farge på chukkasene mine derfra. Samme her Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er leveringstiden fortsatt 3 måneder for Meermin? Har lyst på et par sko, men vil helst ha de før nyttår. Mailet de angående et par Tan Country Calf Boots. Etterspørselen etter denne modellen er stor, og de ga meg da et tidsestimat på 30 dager. Regner med at det er noe lignende for andre modeller også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bestilt mine country calf boots 20. september, orderen ble igangsatt 23. september. Kan si i fra her når jeg får beskjed om at de er sendt, forhåpentligvis er det i løpet av neste uke en gang. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vurderer å kjøpe Meermins chelsea boots for herrer. Men, har ett par chelsea boots fra før, og da har jeg liksom nok... Må slutte å se på sko.... Kjøp dem! Man får aldri nok sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå