TOO TRILL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har erfaringer fra butikken til Converse? Tenkte å bestille et par sko derfra. 80 dollar i frakt, sier sitt.. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kjøpte disse forleden dag: Pointer Mathieson Endret 13. april 2009 av Psychotron Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har fått litt sansen for en del av skoene i Y-3 til Adidas by Yohji Yamamoto, en del tøffe hightops blant annet, hva synes dere andre? Link: http://www.adidas.com/campaigns/y-3/ss09/i....asp?country=no Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Likte de helt hvite high-topsa. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kjøpte disse i dag og er totalt forelska. Klarer ikke å la være å se på de Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er litt keen på å høre noen meninger om disse to: RL Hartford Brown RL Hartford Green Suede Er egentlig mest interessert i RL Telly Penny , men disse klarer jeg ikke å oppspore på sider som sender til Norge. Foresten noen som vet om butikker i Stavanger/Sandnes som selger RL loafers? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er relativt sikker på at ingen butikker i Rogaland fører RL loafers, men du kan prøve Rolfsen ( tviler, som sagt. ) Telly loafersene er helt klart penest, ellers så ville jeg kjøpt de brune, om du ikke er ute etter andre loafers enn fra RL. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 maggar: Hvorfor ikke bare bestille gjennom polo.com ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sender Polo direkte til Norge eller må man sende via en postboks osv i USA? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Må bruke en 3.part som f.eks. JetCarrier ja. Kuroi-Neko: Beklager, men de var skikkelig stygge. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er enig med Homme i kritikken av skoene. Jeg fikk asosiasjoner til en meget dårlig japansk tegneserie. Dessverre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er ute etter sneakers i gull! Men finner få som er verdt å kikke to ganger på desverre, så trenger tips. Har sett på Puma x Undefeated 24gold (limited), og ett par fra Botega Vendetta, men de har jeg ikke funnet igjen =/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Common Projects har i hvertfall et par som jeg har sett. Ikke like flashy som Puma skoene. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kuroi-Neko: Kan dessverre ikke si jeg var en stor fan av dem jeg heller. Jeg elsker sko som står ut, og mixe det med litt mer nøytrale plagg. Men sammensetningen av røde lisser og at de var litt store og klumpete ble helt feil for meg. Selv om det er mange sko i den "formen" ute nå så syntes jeg jentesko skal gjøre beina slankere og mer elegante. Redd disse vil se mer ut som du har to mursteiner på føttene. Men kanskje de ser bedre ut på beina enn på bildet. Ville uansett ikke tatt helt av med den japanske moten og heller holdt plaggene som var til ganske nøytrale. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 bebeluv: Har du bilde? Men de skal egentlig være mest mulig "flashy", gullglinsende. Ser for meg gullskoene (MÅ være hightops) sort straighleg og sort tee med gulldetaljer Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Vet ikke hva jeg syntes om de selv, men passer jo beskrivelsen sånn passe hvertfall? Likte bedre Puma skoene, uten å ha studert noen av de eller sett de på. EDIT: Fant også disse: Endret 15. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Øverste var kjedelig, og ikke helt fan av nederste, men de nærmer seg. Endret 15. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 bebeluv: Har du bilde? Men de skal egentlig være mest mulig "flashy", gullglinsende. Ser for meg gullskoene (MÅ være hightops) sort straighleg og sort tee med gulldetaljer Tenkte på de som ble postet over her fra CP. Altså de kjedelige. Er vell ingen gullsko som er like flashy som de fra Puma vill jeg tro. Hva med gullbelte også? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå