Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er relativt sikker på at ingen butikker i Rogaland fører RL loafers, men du kan prøve Rolfsen ( tviler, som sagt. )

Telly loafersene er helt klart penest, ellers så ville jeg kjøpt de brune, om du ikke er ute etter andre loafers enn fra RL.

Lenke til kommentar

Kuroi-Neko: Kan dessverre ikke si jeg var en stor fan av dem jeg heller. Jeg elsker sko som står ut, og mixe det med litt mer nøytrale plagg. Men sammensetningen av røde lisser og at de var litt store og klumpete ble helt feil for meg. Selv om det er mange sko i den "formen" ute nå så syntes jeg jentesko skal gjøre beina slankere og mer elegante. Redd disse vil se mer ut som du har to mursteiner på føttene.

Men kanskje de ser bedre ut på beina enn på bildet. Ville uansett ikke tatt helt av med den japanske moten og heller holdt plaggene som var til ganske nøytrale.

Lenke til kommentar
bebeluv: Har du bilde?

Men de skal egentlig være mest mulig "flashy", gullglinsende.

Ser for meg gullskoene (MÅ være hightops) sort straighleg og sort tee med gulldetaljer

Tenkte på de som ble postet over her fra CP. Altså de kjedelige. Er vell ingen gullsko som er like flashy som de fra Puma vill jeg tro. Hva med gullbelte også? =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...