Vertical^ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) @Rankiz Ville gått for Pimlico eller Kempton imo. Ålreit pris og pent utseende, pluss at begge er i 1880-linjen. Endret 11. september 2013 av L4r5 Fjernet kjøp/salg annonse 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ville gått for Church's Sahara om de ikke skal brukes om vinteren, ellers ville jeg også gått for Pimlico/Kempton. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg har duck boots på hytten. Kjempedigg, skulle gjerne hatt det i byen og, men det holder som regel med et vanlig par gummistøvler i Bergen. Hvordan er de i størrelsen? Tenkte jeg skulle bestille et par snart, ser for meg at de blir kult med raw jeans og oilskinjakke. Tror jeg går for disse og ikke de vanlige. Endret 11. september 2013 av Haawy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Moderatormelding Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet ... men vi har et gratis bruktmarked. Et innlegg redigert og et slettet. Kommentarer på moderering skal ikke skje i tråden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Ville gått for Church's Sahara om de ikke skal brukes om vinteren, ellers ville jeg også gått for Pimlico/Kempton. Er nysgjerrig på hvorfor du mener de ikke duger om vinteren. Jeg er forøvrig meget fornøyd med Church Sahara (m/gummisåle), spesielt når jeg fikk en ca 40£ i avslag på de i tillegg. Endret 11. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Er nysgjerrig på hvorfor du mener de ikke duger om vinteren. Jeg er forøvrig meget fornøyd med Church Sahara (m/gummisåle), spesielt når jeg fikk en ca 40£ i avslag på de i tillegg. Fordi de er unlined (uforet), Dette gjør de mer behagelige å gå med, men til gjengjeld er de litt kaldere. Siden de ikke har et ekstra lag med lær på innsiden vil de også kunne miste fasongen lettere, så da er det enda viktigere å bruke skotrær. Btw. så er Herring Gosforth II prikk lik som Kempton, bare i en mørkere farge. Endret 11. september 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Fordi de er unlined (uforet), Dette gjør de mer behagelige å gå med, men til gjengjeld er de litt kaldere. Greit poeng det, tenker jeg får se når vinteren kommer, men jeg er usikker på hvor mye det har å si. Nå skal det nevnes at jeg bor på vestlandet slik at det som regel er ganske mildt selv midtvinters. Endret 11. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Er nysgjerrig på hvorfor du mener de ikke duger om vinteren. Jeg er forøvrig meget fornøyd med Church Sahara (m/gummisåle), spesielt når jeg fikk en ca 40£ i avslag på de i tillegg. Sahara er vel så vidt jeg vet uforete (unlined), noe som gjør de marginalt kaldere enn de andre. Også synes jeg personlig chukkas med 3 snørehull egner seg hakket bedre enn chukkas med 2 snørehull til vinteren. Men, dette utgjør vel ikke annet enn småpirk i det hele. Jeg elsker mine Saharas jeg også! E: Rankiz kom meg i forkjøpet, men ditto. For øvrig ville jeg gått for Meermins mørkebrune chukkas til vintern selv. Endret 11. september 2013 av gard. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har Meermins chukkas i cognac, men er ikke helt fornøyd med sålen, da den buler litt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For øvrig ville jeg gått for Meermins mørkebrune chukkas til vintern selv. Enig, Meermin sine chukkas er flotte, men når QC er ustabil samt at leveringstiden kan variere mellom alt fra 3 til 10 uker (ut ifra SF-tråden deres) så er det litt tiltak å velge Meermin. Bommer du på størrelsen kan du jo risikere å vente 4 måneder på et par sko fra dem i riktig størrelse. Det er jo riktignok worst case, men mulig de har blitt bedre i det siste, har ikke lest så mye i SF-tråden deres i det siste. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Btw. så er Herring Gosforth II prikk lik som Kempton, bare i en mørkere farge. Da er de vel også produsert i Loakes fabrikker, og har like høy kvalitet som 1880-serien? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Personlig ville jeg valgt Pimlico, er en mye større fan av Capital-lesten. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har Meermin sine chukkas i den lyseste varianten, og er meget fornøyd. Angrer kanskje litt på at jeg ikke tok den mørkeste varianten, ettersom de lyse i mine øyne gjør seg litt bedre på sommeren og våren fargemessig. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har Meermin sine chukkas i den lyseste varianten, og er meget fornøyd. Angrer kanskje litt på at jeg ikke tok den mørkeste varianten, ettersom de lyse i mine øyne gjør seg litt bedre på sommeren og våren fargemessig. Sålen din er ikke veldig buet under eller? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nei, ikke som jeg har reagert på. Tok dem faktisk frem for å sjekke nå, og de er ikke noe mer eller mindre buet enn resten av skoene mine. Lenke til kommentar
JR89 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det er fult mulig så lenge de sender med Royal Mail og ikke UPS eller DHL. Problemet er at maksvekt for forsendelser med Royal Mail er på 2 kg. (Tror jeg det er). Er det noe å spare på det økonomisk sett? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tja, kanskje en hundrelapp eller to. Kommer så klart helt an på verdien på forsendelsen. UPS og DHL har vel litt dyrere gebyrer. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan er de i størrelsen? Tenkte jeg skulle bestille et par snart, ser for meg at de blir kult med raw jeans og oilskinjakke. Tror jeg går for disse og ikke de vanlige. Har Sorel, og ikke LL Bean, så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Det jeg kan si er at de er nokså store i størrelsen, men det kan hende LL Bean er helt annerledes. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Stygge er også et begrep for de. Fikk se de i virkeligheten nå, ikke spesielt pene nei. Men da trenger jeg noen tips til støvletter til høst/mild vinter. Har et par grå chelsea-støvler fra Timblerland, kunne tenke meg noe brunt og helst ikke chelsea-støvler. Noe som kan anbefale noe som ikke er for dyrt for en student? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har Gosforth og er fornøyd med dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå